ADUN TERENGGANU WAJAR BUAT UNDI TAK PERCAYA

ADUN Terengganu yang tidak berpuashati dengan Ahmad Said wajar membuat undi tidak percaya di DUN Terengganu bagi menyelesaikan kemelut politik di Terengganu.
Hanya itu sahaja jalan terbaik untuk menyelesaikan isu tersebut setelah Pengerusi Perhubungan Negeri Terengganu gagal menyelesaikannya.
Saya yakin tanpa undi tidak percaya kemelut tersebut akan berpanjangan dan matlamat untuk membuat perubahan di Terengganu tidak akan tercapai.
Sudah sampai masanya kumpulan Idris bertindak membuat undi tidak percaya kerana Menteri Besar Ahmad Said sendiri sebenarnya gagal memerintah Terengganu sehingga Terengganu mengalami masalah krisis politik dan pentadbiran.
Media hari ini melaporkan bahawa Politik Terengganu bakal bergolak lagi setelah bertiup khabar angin bahawa kumpulan 18 ADUN BN Terengganu akan mengemukakan undi tidak percaya terhadap Menteri Besar, Datuk Ahmad Said dalam sidang DUN Ogos ini jika kemelut politik di negeri masih gagal diselesaikan.
Bagaimanapun, menurut sumber yang rapat dengan mereka, undi tidak percaya itu merupakan jalan terakhir bagi menyelesaikan kemelut politik yang melanda negeri itu sejak lebih setahun lalu.

Comments