NIZAR MENGADAP RAJA NAZRIN 8.30 PAGI ESOK?

Beberapa blog melaporkan YAB Menteri Besar Perak, Datuk Seri Ir Nizar Jamaluddin diterima mengadap Raja Muda Perak, Raja Nazrin Shah jam 8.30 pagi esok.
Seluruh rakyat Malaysia khasnya rakyat negeri Perak mengharapkan Raja Nazrin memperkenankan pembubaran DUN bagi memberikan laluan kepada Pilihanraya Negeri bagi mengatasi kemelut politik Perak akibat tindakan rakus BN merompak kuasa Kerajaan PR Perak awal Februari lalu.
Saya mendoakan semuanya berjalan lancar dan kita mendapat berita gembira esok. Yang pasti Zambry dan barisan Exco HARAMnya mesti mengosongkan pejabat masing-masing dan YAB Nizar serta Exconya akan memasuki semula pejabat masing-masing dan segera bermesyuarat untuk meneruskan pentadbiran kerajaan negeri.
Setiausaha Kerajaan Negeri, Abdul Rahman Hashim saya nasihatkan supaya meletakkan jawatan serta merta. Kalau beliau bermuka tebal dan tidak ada maruah sila teruskan tugas beliua. Tetapi jika saya menjadi beliau tak tahu di mana hendak saya letakkan muka.

Comments

Unknown said…
Salam sdr.

Muka macam belacan mana ada tahu malu!
zax said…
muka pantat babi mana ade malu. celaka lahanat suk perak
SEMINGGU DALAM POLITIK ADALAH MASA YANG SANGAT PANJANG.
MACAM-MACAM BOLEH TERJADI..
zambi harus pulangkan anugerah datuk seri.
perompak tidak boleh pakai gelaran datuk seri.
vengai said…
Salam saudara sofi,saya india dan penyokong PKR/PAS bukit katil.
Tak sampai satu jam keputusan mahkamah under dogs dan kepung DUN.Kita tak terkejut sebab tau semua pemimpin mereka kecut.Mungkin Yb Nizar tak dapat jumpa regent sebab yang berkenan mungkin gering atau MC. Kalau ada dan berkenan, Kita syukur kepada tuhan.
Kat mahkamah rayauan namti kalau itu Augustine ada dalam panel hakaim maknya kerak hantu 98 kuasai panel.
Kita harap doa dan permintaan ulalama dan ustaz Pas/Pkr tuhan kabulkan khasnya Untaz Nik Aziz
PAS /PKR/DAP melaka patut lamntang lagi dan desak Wakil Pos Bukit Baru Yang terkenal dengan nama panggilan 10 letak jawatan nya.
Saudara Sofi dan para pembaca .

Jika Malaysia atau Negeri Perak ada undang-undang Hudud.
Apa kah hukuman Hudud terhadap zambri .Dan macham mana untuk hukum ganesan.

Didapati bahawa kedua-dua mereka itu sudah lakukan jenayah .
Curi , Tipu , Hina , Samun ,Rasuah Adun ,agak nya bahagian mana angota badan nya kena di potong.
Anonymous said…
Dari sembang-sembang dalam bandar dan luar bandae 70 peratus rakyat Perak bersyukur kepada Allah. Malam tadi banyak jemaah surau/masjid mengadakan solat sunat dan doa kesyukuran...begitu juga dengan rakyat Perak bukan Islam.....Subhanallah.
Anonymous said…
KALO NAK JADI PEMIMPIN JADILA PEMIMPIN YANG SEJATI..JANGAN JADI PEMIMPIN BONEKA...NAMANYA JE PEMIMPIN TAPI BUAT KEPUTUSAN ATAS ARAHAN ORG LAIN...KALO NAK TEGAKKAN AJARAN ISLAM BIARLA KONSISTEN JGN BERMUSIM...JANGAN DEK KERANA NAK DAPATKAN SOKONGAN MARUAH AGAMA DAN BANGSA TERGADAI..
Anonymous said…
DARI SEMBANG2 JUGA SAYA BANYAK TENGOK TOKONG2 DAN KUIL2 BUAT KESYUKURAN ATAS KEMENANGAN NIZAR...SEMOGA TUHAN MERAHMATI NIZAR..BAGI KAMI NIZAR ADALAH PEMBELA BANGSA2 KAMI..SEMOGA TUHAN PANJANGKAN UMUR NIZAR..UNTUK NIZAR KAMU JGN TAKUT TUHAN PASTI MEMBERIKAN KEMENANGAN PADA KAMU SEKIRANYA PILIHANRAYA BERLAKU..