NIZAR MB PERAK : DOA ORANG KENA ZALIM DIMAKBUL ALLAH

Doa orang yang dizalimi tidak ada hijab di sisi Allah. Nizar dan rakyat negeri Perak di zalimi. Bayangkan berapa ramai yang ditangkap, hidu gas, kena air kimia, dilucutkan jawatan, dijerkah, dizalimi dan macam-macam lagi.

Semua yang dizalimi berdoa dan bermunajat kepada Allah S.W.T memohon dibalas segala kejahatan dan kezaliman pemimpin BN yang bongkak dan zalim.
Hari ini Allah menunjukkan kuasaNya. Kebenaran dibentangkan di depan mata.
PEMIMPIN BN YANG TIDAK BERMARUAH MESTI MENERIMA KEPUTUSAN INI DENGAN HATI TERBUKA.

Comments

Unknown said…
Peimimpin-pemimpin yang bersalah MESTILAH DIKENAKAN tindakan undang-undang..jangan dibiarkan begitu sahaja agar menjadi contoh dan teladan di generasi akan datang.
Anonymous said…
tahniah datuk nizar jamaluddin. itulah yang hak. yang batil pasti kalah. tahniah sekali lagi kepada datuk Nizar.
Anonymous said…
saya rasa sangsi dengan keputusan ini.cuba pk kenape zambry x hadir seolah2 dah tau keputusan mahkamah.samada dirancang???ada muslihat??.teori saya keputusan ini utk mengaburi mata rakyat yg mahkamah telus.tp hakikatnya menurut berita hairan keputusan belum muktamad sebab masih ade rayuan.jika benar DS nizar masih blum bleh ngadap sultan minta bubar dun.dalam masa yang sama rayuan mgkin makan masa(disengajakan).dan Bn akan cuba segera untuk sidang dun untuk buat undi x percaya pd ds nizar.3 calon lompat mgkin akan undi merreka.......
brosbonde said…
takziah nizar, sbb bakal jadi baruah cina sekali lagi.
ANUAR said…
This comment has been removed by the author.
Anonymous said…
Allah Akbar, inilah bantuan Allah. Buat Brosbonde jgn lah cemburu dengan kemenangan rakyat... Inilah kehendak Allah. "Menaikkan sesebuah kerajaan, dan menumbangkan sesebuah kerajaan. Memuliakan seseorang, dan menghina mereka yang ALLAH kehendaki"
ANUAR said…
opp...silap (exited sangat..hehe)
Zambri ni aku marah juga...TAPI yang paling aku marah sekali si Datok SUK Perak tu.PECAT!!!! si bangkai tu dari SUK.
Anonymous said…
kepada brosbonde...janganlar sempit sangat fikiran..umno selama ini cakap jer bela orang melayu..tapi cakap jer lebih..orang melayu masih lagi miskin..da ramai lagi orang melayu yang x terbela walaupun dh separuh abad umno memerintah malaysia..orang yang umno bela hanyalah kroni2 orang umno..lebih baik rakyat malaysia berpikiran terbuka dan liberal..kita sepatutnya menolak dasar perkauman..
Anonymous said…
Nizar akan kembali ke pejabatnya semula...seperti diucapkan nya ketika dihalau keluar oleh suk, SATU HARI NANTI SAYA AKAN KEMBALI SEMULA KE SINI. (tambahan: bolehkah(nizar) saya nak lihat dan dengar sekali lagi arahan2 dan jerkahan tuan suk ?.