ALIH PERHATIAN RAKYAT DENGAN CERITA KOMUNIS

Sehari dua media memainkan isu komunis sehingga rakyat melupakan isu-isu besar lain seperti kemelut politik Perak, imej pemimpin negara yang tercalar, ekonomi negara yang kian merudum dan lain-lain.
Seperti biasa media pengampu menjadi agen penting merealisasikan hasrat BN untuk menjauhkan rakyat dari isu sebenar yang membelenggu rakyat.

Selain itu imej negara dan pemimpin negara yang tercalar seperti dakwaan media luar juga ditenggelamkan dengan cerita-cerita kekejaman dan kejahatan komunis.

Saya mengharapkan rakyat tidak tertipu dengan mainan media pengampu dan pembodek yang sentiasa berusaha memalingkan perhatian rakyat kepada isu sebenar.

Comments

Hasbullah Pit said…
Golongan Kapitalis British cuba salahkan komunis sebagai punca masalah ekonomi


hahahaha
Zanie said…
seperti kata Tusn Guru; Komunis ke, nasionalis ke, kapitalis ke..semua itu sama saja disisi Islam; semuanya salah belaka!

Yang benar hanya Islam!
Anonymous said…
YA AKU SEBAGAI PENYOKONG PAS SGT SETUJU KALO CHIN PENG MASUK MALAYSIA...BODOHLA ORG UMNO NI...CHIN PENG TU KAN KE MANUSIA...BIARLA DIA NAK MASUK SEMULA KE MALAYSIA NI....BETUL KATA TOK GURU MANUSIA SEMUA SAMA DISISI ISLAM...KALO CHIN PENG MASUK MALAYSIA BERTAMBAH LA LAGI SORANG PENYOKONG PAKATAN RAKYAT...KALO BOLEH PAS LANTIK CHIN PENG JADI AJK KELAB PENYOKONG PAS..MUDAHAN ALLAH KUATKAN LAGI PERJUANGAN KITA....ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR
aljunuban said…
PAS kan pengganas.. mmg sokong pengganas punyer...