UMNO TETAP BERGOLAK SELAGI MATERIAL DAN PANGKAT JADI ASAS PERJUANGAN

Selagi material dan pangkat menjadi asas dan objektif perjuangan pemimpin dan ahli Umno maka sampai bila-bila pun Umno akan bergolak.

Sudah menjadi lumrah apabila agama di ketepikan dari perjuangan maka nafsu akan menjadi tuhan dan matlamat. Sebab itulah Umno tidak akan reda dari pergolakan kerana Islam dikesampingkan.

Comments

Anonymous said…
salam ziarah,

sofi, ana setuju dengan artikel ini.Ana ada ramai kawan dari puak2 umno dan bila bersembang tak ada topik lain hanya itulah yang diperkatakan.cantas mencantas perkara biasa,rasuah bukan satu kesalahan jenayah bagi mereka tetapi hanya perlanggaran etika ataupun disiplin sebab itu mereka bebas melakukan apa saja kerana mereka rasa diri mereka dilindungi selagi tidak menongkah arus,jika sebaliknya lihatlah apa yang berlaku.
mawe™ said…
salam..saya berharap agar saudara selaku pengerak pas melaka mengerakkan jentera kearah bandar melaka kerana berdasarkan statistik mereka yg tinggal dibandar dan golongan muda lebih cenderung untuk tidak memilih ubn so pas perlulah berkerja untuk mendapatkan undi mereka.. ingat walaupun satu undi ia mementukan kemenangan dan ia sanggat berharga,,jangan terlalu tumpu di kampung keluarlah dari kawasan kampung..ini kerana statistik menunjukan mereka yg tinggal di kampung adalah golongan tegar umno.namun dakwah terhadap mereka juga perlu dilakukan..terutama sbila saya melihat statistik di kawasan lendu pas boleh memenangi kawasan tersebut..ajurkanlah pelbagai program...tingkatkan kualiti dan naikan pertasi,,satu revolusi dan terformasi perlu di melaka so awak sebagai pegerak perlu menjadi asas kearah pas menakluk melaka