UMNO KEDAH TOLAK SHAFEI AFDAL, NAJIB PERLEKEH UMNO KEDAH

Tidak seorang pun Ketua Bahagian Umno di Kedah yang meraikan kehadiran Pengerusi Perhubungan Umno Kedah yang baru Shafie Afdal pada jamuan makan malam bersama Umno bahagian Langkawi di Langkawi malam tadi.

Malang bagi Shafei apabila beliau tidak dihormati oleh Umno Kedah. Mengapa ini terjadi? Mungkin ianya suatu protes dari Umno Kedah yang tidak mahu orang luar menerajui Umno Kedah. Jika beliau dihormati oleh Umno Kedah sudah tentu Ketua-Ketua Bahagian Umno datang dan mencium tangan Shafei.

Kasihan Shafei terhegeh-hegeh datang ke Kedah tetapi dipulau oleh orang Kedah.

Comments

zakaria@black said…
jenis batu api yang dilaknat Allah SWT ialah kau, sofi. org kedah tak cakap ape, kau pulak yang menghasut.
Anonymous said…
Tuan ustaz,
Pandainye engko buat ramalan ye,berapa no magnum yang akan naik hari sabtu nanti?..
kalau ye pun nak kata kat UMNO,nak ramal apa pun,buatlah dengan berhemah,jangan milik orang semuanya buruk milik engko je yang baik.
Lagi satu nak tolong betulkan apa yang engko silap,UMNO kedah sambut baik kehadiran Dato Shafie Afdal,yang kami tak sambut ialah Dato nik aziz sebab dia macam cipsmore.
Anonymous said…
salam..betoi kata Zakaria...semuanya kita serah pada Allah..org yg mencipta dan menabur fitnah lebih hina dari pembunuh..patut mati kena selsema babi..baru sesuai dgn muka dia..satu2nya kekurangan dan kelemahan UMNO...tak reti nak hina atau fitnah org ikut sedap mulut.
Anonymous said…
kalau hang dan pas baguih sangat..hang jangan hantaq anak2hang p sekolah kebangsaan..tu semua sekolah kerajaan BN yg pulun nak bangunkan dari lepaih merdeka..hang jgn guna karan TNB..TNB wujud pun sebab kerajaan BN yg usaha dari dulu..hang jangan lalu atas jalan raya..sebab jalanraya yang hang jijak tupun..kerajaan BN jugak yang bina..PAS hang buatpa?tau maki orang,fitnah orang..baguih sungguh aih no?
Anonymous said…
Kasian org kedah,pemimpin lulusan SPM(gagal english) jadi ketua pengerusi perhubungan Kedah.....Nasip kami dari sabah x dapat dia.hahaha
Anonymous said…
"Anonymous said...
kalau hang dan pas baguih sangat..hang jangan hantaq anak2hang p sekolah kebangsaan..tu semua sekolah kerajaan BN yg pulun nak bangunkan dari lepaih merdeka..hang jgn guna karan TNB..TNB wujud pun sebab kerajaan BN yg usaha dari dulu..hang jangan lalu atas jalan raya..sebab jalanraya yang hang jijak tupun..kerajaan BN jugak yang bina..PAS hang buatpa?tau maki orang,fitnah orang..baguih sungguh aih no?"

28 April 2009 20:29

INI LAH TAHAP OTAK ORG UMNO.....KESIAN MACAM MANA BOLEH TAK CERDIK????
Anonymous said…
KALU NAK SEKOLAH FREE, GUNA LETRIK TAK PAYAH BAYAR, NAK TIDUR DAN BERAK ATAS JALAN RAYA DENGAN BEBAS....... SILA DAFTARKAN DIRI ANDA KEDALAM PARTI PALING HEBAT DIDUNIA...ITULAH UMNO !!!!!!!! WAKAKAKAKAKAKA.....
Anonymous said…
bagusla orang PAS..pandai menghina dan mengutuk orang.Orang lain yang buat kemajuan..diorang bangkang..tapi yang x malunya diorang pun turut menenggek menumpang kesenangan yang orang lain usahakan..tahniah PAS
Anonymous said…
Apa ingat Malaysia ni UMNO-BN yang punya ka??
Selama ni UMNO-BN hanya diberi mandat.
-Macam ketua kampong, ketua kelas, CEO... boleh tukar la.
-Pemimpin/Kerajaan boleh ditukar. Malaysia tetap malaysia
aljunuban said…
dan Malaysia ni pun bukan pas n pkr punyer.. itupun berangan nak buat malaysia baru.. piiiiraahhhh!!!
Anonymous said…
mintak bersabar...mintak bertenang...mintak sedar diri sikit org umno...
semua sekolah, jln raya dan kesemua sekali kemudahan awam kat malaysia kita ni di buat dgn duit rakyat....duit rakyat malaysia yang dah muak dgn umno dan bn....harap sedar diri....org umno dan bn kaya raya pun hasil projek rakyat malaysia...balaci-balaci aje yg masih sengkek...sibuk membodek...tak sedar2 lagi...
Anonymous said…
apa nak jadi wahai saudara seislamku...bangsa kita kutuk mengutuk,cari kesalahan sesama bangsa sendiri..akhirnya melayu tinggal kebelakang..cina tepuk tangan,india tepuk dahi..sedang ketawa gembira melihat bangsa melayu bercakaran sesama sendiri.Sedangkan cina sesama mereka membina ekonomi..lihatlah...rumah mewah,kereta mewah,bisness besar kebanyakkan milik cina..orang melayu????Apa nak jadi dengan bangsaku...bila melayu nak maju kalau macam ni???binalah bangsa yang boleh dihormati..bukannya bercakaran mengatakan sendiri yg baik dan betul.x ada yang sempurna atas mukabumi Allah Taala ini selain Dia yg Maha Esa..kita semuanya akhirnya akan keliang lahat,berbungkus kain putih.Dosa dengan Allah..walau sebesar manapun..jika kita bertaubat nasuha..insya Allah Dia akan mengampuni kita(pada sesiapa yg Dia kehendaki)tapi dosa sesama umat manusia..selagi manusia itu tidak mengampuni dosa manusia yg satu lagi(terutama yg banyak berdosa,memfitnah,maki hamun hatta mengguriskan hati org walaupun sedikit)tak akan cium bau syurga..maka di padang mahsyar nanti manusia2itu akan brtebaran diantara lautan manusia untuk mencari manusia yg mereka telah lakukan kesalahan padanya..nauzubillah..Ya Allah ampunkan dosa saudara2ku yang bercakaran disini..pas atau umno..tiada bezanya di akhirat dan disisiNya..
LavENDer Wind said…
tiada yg suka terhegeh2...tiada yg suka di pulaukan..tapi aku rasa niatnya utk UMNO...