TAKUT TANDING DI PENANTI : BN BUKAN ANAK JANTAN

Rekod dunia bakal tercipta jika BN takut bertanding di Penanti. Ini kerana tidak pernah berlaku dalam dunia sebelum BN takut untuk bertanding pada mana-mana Pilihanraya.
Tetapi kali ini BN jelas menikus dan nampak sangat takut untuk bertanding. Mereka pobia kepada pilihanraya kerana asyik kalah sahaja. Ternyata kejantanan dan kebongkakan BN selama ini sudah terhakis dan hilang. BN bukan lagi anak jantan. Malah layak digelar 'mandom' dan 'pondan tua'.
Media melaporkan hari ini bahawa keputusan sama ada BN akan bertanding dalam pilihanraya kecil kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti akan ditentukan oleh Perdana Menteri Najib Tun Razak yang juga Pengerusi Barisan Nasional (BN) dan Presiden Umno.
Timbalannya Muhyiddin Yassin berkata Najib akan mengadakan perbincangan dengan Biro Politik parti yang dipengerusikannya dalam tempoh terdekat ini sebelum mengambil keputusan tentang perkara itu.
"Sebagai Pengerusi Barisan Nasional dan Presiden Umno, Perdana Menteri akan berbincang dengan biro politik dalam tempoh terdekat ini dan akan membuat keputusan yang sewajarnya," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Majlis Penutup Minggu Saham Amanah Malaysia 2009 di Plaza Angsana di Johor Bahru hari ini, lapor Bernama.

Comments