RAYUANKU SEKALI LAGI !!!! : BERSIHKAN NAMA PM BARU.

Saya memohon Perdana Menteri Malaysia yang baru, Najib Razak (akan angkat sumpah pagi ini) supaya membersihkan namanya dengan menyaman beberapa buah akhbar luar negeri dari Korea, Indonesia, Perancis dan lain-lain. Akhbar-akhbar ini dengan secara 'kurang ajar' membusukkan nama Perdana Menteri 'kesayangan' kita ini dengan mengaitkan beliau dengan pembunuhan wanita jelita lagi menggiurkan dari Mongolia, Altantuya Sharibuu.

Sesungguhnya tindakan akhbar-akhbar itu memalukan saya dan seluruh rakyat Malaysia. Adakah saudara-saudari semua sudi untuk dituduh mempunyai Perdana Menteri yang terlibat dengan jenayah. Sudah tentu jawapannya tidak!!!!

Perdana Menteri kita ini boleh mengambil contoh bagaimana Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang yang menyaman sebuah akhbar Britain yang menuduh beliau sebagai pemimpin Al-Qaeda. Tuan Guru akhirnya menang saman tersebut, namanya dibersihkan dan beliau juga mendapat pampasan dari fitnah tersebut. Bukan pampasan yang kita idamkan tetapi kita mahu nama Perdana Menteri kita dibersihkan jika laporan akhbar itu satu fitnah.

Oleh itu adalah tepat dan wajib bagi Perdana Menteri kesayangan kita ini untuk mengikut jejak Presiden PAS bagi membersihkan nama Malaysia, beliau sendiri dan juga rakyat.

Comments