PRK PENANTI : BN MENEMPAH MAUT JIKA LAWAN PR

BN akan menempah maut jika masih ingin menentang PR pada mana-mana PRK di Semenanjung Malaysia terutama di DUN Penanti. Tidak ada gunanya memerah otak, mengeluarkan jutaan ringgit dan pelbagai penipuan kerana semua itu tidak mampu mengubah fikiran rakyat yang tetap menyokong PR.
Andai kata BN masih berdegil maka tunggu saatnya BN akan dimalukan dengan 5-0 setelah PR menang di Permatang Pauh, Kuala Terengganu, Bukit Gantang dan Bukit Selambau.
Dengarlah nasihat saya wahai Najib, Muhyiddin dan kuncu-kuncunya. Jika tidak maut padahnya. Maksud saya akan tewas teruk dan dimalukan dengan pukulan 'knock out'.

Comments

Anonymous said…
Penanti memang kubu kuat pr nak memang cari memang bleh cakap besar.try johor area?ada brani ka.. pas lawan mic pun kalah.
Anonymous said…
Penanti memang kubu kuat pr memang bleh cakap besar.try johor area?ada brani ka pas lawan mic pun kalah.
Anonymous said…
Sejak bila BN dah tahu mengaku kalah awal?
fikiranlicin said…
acai, johor mmg area kuat, kt try kt area neutral,amacam, pahang ke,K.L ke...
Pak At said…
Acai,
Orang Johor memang la ngok. Jangan cakap MIC, letak pokok getah lawan ustaz pun pokok getah tua tu boleh menang. Ntah bila nak berubah. Otak Johor otak kebanyakkan org luar bandar yang masih tak nampak kebenaran. Hati tepu, otak beku. Orang bandar semua dah tak sior le dengan BN. Pastu Johor tu bagi la kat Spore. Tak sedar diri tu dah makin merempat kat tanah sendiri!!!Khhhgakkk Ptuihhh!!!
Anonymous said…
JOHOR DARUL UMNO!
Anonymous said…
acai
bebal tak boleh diajar
spisis manuasia mkn taik gamaknya.
Anonymous said…
pak At tolong specific kan 'org johor'bukan semua org johor org umno..klu tak masakan bila pilihanraya BN tak menang 100% undian org johor..jgn guna perkataan org johor