PRK BUKIT GANTANG : PERAYU UNDI TERUS DOMINASI PONDOK PANAS, HARAP PENGUNDI TERUS SOKONG PAS

Terbukti laporan saya tentang dominasi perayu-perayu undi PAS di peti-peti undi Parlimen Bukit Gantang menaikkan semangat pengundi untuk mengundi PAS.

Kalau di Peti Undi Kampung Temerlok menyaksikan pengundi berpusu-pusu ke pondok panas PAS keadaan yang sama juga berlaku di peti undi Sekolah Kebangsaan Changkat Jering, DUN Changkat Jering. Petugas PAS yang menyemak nama-nama pengundi dalam daftar pemilih terus sibuk menyemak komputer dan daftar pemilih secara manual.

Ternyata perayu-perayu undi PAS berjumlah 3 kali ganda lebih ramai dari BN. Kira-kira 350 perayu undi PAS bertugas di sini berbanding dengan perayu undi BN yang hanya berjumlah kira-kira 100 undi.

Insya Allah pengundi juga akan turut sama memberikan sokongan kepada PAS dengan kerja kuat dan rayuan terakhir yang dilakukan oleh perayu undi ini.
Sementara itu calon PAS Datuk Seri Ir Haji Muhammad Nizar Jamaluddin baru sahaja selesai melawat peti undi Sekolah Kebangsaan Air Putih sebentar tadi. Kedatangan beliau disambut meriah oleh kedua-dua penyokong PAS dan BN.
Nizar mengambil kesempatan bersalaman dengan pihak keselamatan sebelum memasuki tempat pengundian.

Allahu Akhbar!!!

Comments