PR MENANG DI KEDUA-DUA BUKIT, SAGUHATI UNTUK BN DI BATANG AI

PR hampir pasti mengesahkan kemenangan di kedua-dua Bukit iaitu Gantang dan Selambau. Kita ingin hadiahkan BN dengan kerusi saguhati di Batang Ai bagi mengubat luka Najib dan Muhyiddin. Terbukti rakyat sudah muak dan jelak dengan BN.
Satu permintaan saya sila bubarkan DUN Perak serta merta bagi memberikan mandat kepada rakyat memilih kerajaan baru.

Comments

Batu putih mata said…
Terimakasih tuan kerana tak henti2 update keputusan pilihanraya..syukur kedua2 bukit kita pasti menang.
Admin said…
alhamdulillah..

Takbir!!!!!!!!!!
Anonymous said…
bubarr..bubarr..buuubarrr DUN
tolak....tolak... tooolaaaakkk BN
JebatSwk said…
Teruskan perjuangan menegkkan keadilan dan kesahteraan rakyat Malaysia Millenium. Sementara rakyat diberi kuasa untuk menentukan pemimpin maka pergunakanlah ia dengan sebaik-baik untuk menghapuskan PEMIMPIN-PEMIMPIN REJIM BN ( UMNO ) yang telah merosakkan kestabilan masyarakat Malaysia. Rejim BN ini telah menekan pemikiran dan sentiasa mengeksploitasi hak rakyat untuk KUASA SEMATA-MATA.
Bagi orang-orang Sarawak dan Sabah biarlah mereka dengan labu-labunya. Semangat merdeka itukan bermula dari Tanag Melayu
( Semenanjung ). Orang-orang Sarawak dan Sabah ini ikut saja mana yang menang. Sesungguhnya di Sarawak dan Sabah masih banyak dan besar kawasan yang belum dibangunkan untuk BN menanam rumput bagi memberi kesenangan kepada LEMBU-LEMBU nya untuk makan. Sampai saat lembu-lembu ini akan marahj kerana tanah-tanah mereka sudah kehabisan rumput. Awas kalau lembu naik minyak.