KABINET BARU : AIYA TOK LAJIB, KESIAN SAMA KHAILY

Aiya Tok Lajib - Dinyanyikan mengikut melodi lagu Haiya Cik Siti

Khairy:
Aiya Tok Lajib
Losmah punya laki
Lu apa pasat
Bikin ini macam???
Gua Ketua Pemuda
Talak jadi menteli
Itu anak MadeyJadi timbalan menteli

Najib:
Marilah Khairy
Mari sayang
Ikutlah saja
Jangan banyak tanya
Kalau nak senang
Jangan banyak cakap
Nanti gua tangkap
Sumbat lu lalam lokap

Khairy:
Aiya Tok Lajib
Losmah punya laki
Lu sulah bikin
Gua manyak malu
Lu sulah buat
‘Future’ gua gelap
Macam olang Habsyi
Negeli Alab

Najib:
Marilah Khairy
Mari sayang
Jangan menangis
Jangan bising-bising
Nanti gua kasi
Lu hisap puting
Baru lu tau
Padan lu punya muka

Khairy,
Jaga depan ada PR…
Mana…
Lompat…
Aiyaaa…
Lompat…
Aiyaaa…
Lompat Khairy lompat…
Aiyaaaaaaaaaaaa…….

Khairy:
Aiya Tok Lajib
Losmah punya laki
Lu jangan takut
Gua tak belani lompat
Gua bukan macam
Pelak punya YB
Itu tiga ekoq

KATAK BANYAK BANGSAT!!!

Ciptaan : Baginda Reformasi

Comments

Sedap irama ni.
tapi target kita bukan Kera jantan (kj).Dan tak perlu ada rasa kesian untuk umno.
kita juga harus cermin kan sendiri.

Jangan asyik perli sampai lupa jaga kepentingan rakyat dan nama baik PR.
PR perlu siap sedia dengan senarai "menteri" kita . Ini untuk masa depan bila PR betul-betul jadi kerajaan Malaysia.
Apa yang dah berlaku di Perak , kita harus buat kajian rapi dan perkara tersebut tak harus di ulangi.
Anonymous said…
Tuan punya blog. Lain kali kalau colok dari blog lain tolong beri credit dan linkkan. Jangan beri malu orang PAS. Kamu ni tahu etika penulisan ke.
Anonymous said…
blog muntahligat ni sibok sgt menciplak tulisan org lain. mat lu sendiri takde idea ke????????

org mcm lu lah yg selalu memalukan PAS. betobatla mat.
Anonymous said…
maaf saya terima email dari baginda reformasi dia tak beritahu dia cilok dari mana...sebab itu saya tulis ciptaan Baginda Reformasi
Anonymous said…
minta maaf Anonymous saya yakin 90-98% dari posting saya, adalah idea saya. Apa yang buat saya sering ulas laporan dan berita dari web atau blog lain.

Banyak posting saya dicilok oleh blogger lain tanpa qoute nama saya. Saya tak marah pun!!!!!!
Syed @ Don said…
kredit mau~ time kena tangkap nanti tadek lak kata mau kongsi hukuman. Ada ka?