JAMUAN TEH ANAK MELAKA DI PERANTAUAN DI JANGKA DAPAT SAMBUTAN HEBAT

Program Hi-Tea anjuran Persatuan Anak Melaka di Perantauan (PERAWAN) 18 April ini dijangka mendapat sambutan yang hebat memandang kesemua kad jemputan program hampir habis dijual.
Pengerusi PERAWAN, Dr Mohd Shah Basir dalam kenyataannya malam tadi optimis program ini akan mendapat sambutan menggalakkan memandangkan 'response' yang baik diterima dari orang ramai khasnya anak-anak Melaka di perantauan.
Mohd Shah juga menyeru seluruh anak-anak Melaka yang tidak mendapat Kad Jemputan supaya dapat hadir memeriahkan program ini.
Antara tetamu istimewa yang akan hadir memeriahkan program ini ialah Naib Presiden PAS, Datuk Haji Husam Musa dan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Muhammad Nizar Jamaluddin yang juga merupakan Ahli Parlimen Bukit Gantang.

Comments

alfarisi said…
salam ziarah sahabat seperjuangan seluruh bumi bertuah melaka bersejarah.moga kehadiran yab nizar dapat mencetuskan aura bagi menyemarakkan kebangkitan pejuang pejuang kebenaran/islam di melaka ini pada pru ke13 pas/pr dapat mentadbir melaka inshallah!!.di sini
saya mohon teman teman di melaka ini dapat mnghubungi/membimbing adinda kami (mohd khalid bin idris hp0136306225)utk sama jemaah di sini. terima kasih.