DUNIA IKTIRAF PAS KETEPIKAN UMNO DAN BN

Setiausaha Agong PAS yang juga Ahli Parlimen Tumpat, Dato' Kamaruddin Jaffar berlepas ke Vienna, Austria untuk menghadiri persidangan anti rasuah sedunia yang dikenali sebagai Global of Parliamentarian Against Corruption (Gopac) selama tiga hari.

Beliau merupakan satu-satunya ahli parlimen di Asia Tenggara yang dipilih untuk menghadiri persidangan tersebut dan pemilihan beliau merupakan satu pengiktirafan kepada PAS di mata dunia.


Wakil rakyat PAS dipilih untuk mewakili Asia Tenggara kerana parti itu merupakan parti yang bersih dari amalan rasuah dan politik wang dan ianya terbukti menerusi pentadbiran PAS di Kelantan sejak 19 tahun yang lalu.

Terbukti PAS diiktraf diseluruh dunia kerana ketelusan dan integriti pemimpin, ahli dan kerajaannya yang tidak mengamalkan rasuah dan salah guna kuasa. Tidak ada seorang pun Ahli Parlimen dari BN yang dipilih untuk menghadiri persidangan tersebut.

Syabas PAS dan ahlinya.

Sumber : Harakahdaily

Comments

ManBelong said…
Tahniah diatas perlantikan Najib sbg Perdana menteri ke 6... Maka dgn ini lengkaplah teori RAHMAN yg diidam-idamkan oleh UMNO. Dengan itu maka akan berakhirlah era pemerintahan UMNO selepas huruf yg ke6(N-Najib) Dlam teori RHMAN tsb.

Bila akan berakhir??? PRU ke 13.

Teruskan perjuanga di 2 Bukit 1 Batang. Sesungguhnya perjuangan rakyat baru bermula tetapi perjuangan UMNO sudah tiba ke jurang kemusnahan.

TAKBIR....
Anonymous said…
Baguslah KJ jadi wakil. Dia orang baik. Dia pernah bersama Lankhorst....., sebelum reformasi hehehe........