APAKAH MELAYU AKAN LUPA KEZALIMAN MAHATHIR?

Siapa yang tidak kenal Tun Mahathir!!!

Semasa pemerintahan beliaulah :-

1) Orang kampung yang tidak berdosa di Memali dibunuh dengan kejam.

2) Raja-raja Melayu di'telanjang'kan beliau dan kuncu-kuncunya sehingga kuasa Raja dikurangkan

3) Penyiksaan kepada negeri Kelantan menjadi amalannya apabila geran perkapita pusat kepada Kelantan dilengah-lengahkan

4) ISA digunakan sewenang-wenangnya kepada musuh politik BN

5) Anak-anak beliau menjadi kaya raya sehingga menjadi Pengerusi kepada ratusan syarikat

6) Umno diharamkan demi untuk menyelamatkan Dr Mahathir

7) Anwar difitnah dengan begitu jijik

..... dan banyak lagi onar yang dilakukan Mahathir sehingga beliau dipanggil Mahazalim, Mahafiraun dan lain-lain.

Kini selepas beberapa tahun menghentam kepimpinan Umno di bawah tadbir Dollah Badawi dan keluar dari Umno, Mahathir tampil dengan megah dan bergaya masuk semula ke dalam Umno. Malah ramai yang menjangka Mahathir akan menjadi penasihat Najib dan akan menjadi tenaga penting menentukan halatuju kerajaan Najib.

Kalau Mahathir dikatakan Mahafiraun, Mahazalim dan lain-lain, mungkinkah kerajaan Najib di mana Mahathir akan menjadi penasihatnya akan meneladani sikap dan stail kepimpinan Mahathir.

Hari ini Mahathir begitu megah dan bergaya berkempen membantu BN di Bukit Gantang dan Bukit Selambau. Antaranya beliau menghentam Anwar dan Nizar yang dituduh penderhaka.

Sungguh cepat Mahathir berubah. Kalau sebelum ini nadanya seolah-olah menyokong tindakan Nizar kini Mahathir sudah lupa.

Saya ingatkan Melayu sahaja yang mudah lupa, rupanya Mamak pun mudah lupa !!!!!!!!!!!

Jadi saya menyeru pengundi 2 Bukit dan 1 Batang jangan termakan dengan kempen Mahathir yang ternyata tidak konsisten dan sentiasa mencari peluang untuk kepentingan diri.


Comments

aljunuban said…
Berita lapok la musibatt.. hahahha.. org tak heran lagi taktik kempen mcm ko buat nie..
Anonymous said…
aljunuban marah nampak .. mesti org kuat mahafiraun, mahazalim. kau minta la org tua nyanyok kau tu duk umah diam-diam, dah tua buat la cara tua tak yah nak sibuk2 kempen sana sini lagi ... ahakkk
aljunuban said…
Ape beza Tun Mahathir dengan nik najis?? eh, nik ajis?? nik ajis tu pun dah tua ganyut gak? ulamak?? hahahhaha... muka mcm firaun, ada hati nak jadi ulamak..
ibol said…
pasti ku teruskan bersama kepimpinan ulama.
Mamat kuteyy nak kata ulak pun buleh. Ulamak untuk fahaman sekular. Boleh ganti attaturk
Wannnnn said…
Keputusan prk d dua bukit = dua telur mahathir yang kecut masih masih blih di pandang rakyat. .
Anonymous said…
mengucapla aljunuban kalu kau org islam, kita hormatilah ulamak macam nik aziz tu, bukan macam mamak kutey tu .... ular dalam semak. nama kau pun tak menunjukkan kau orang yang baik ...aljunuban ... aku rasa mak kau sedih nama dia bagi yang berlandaskan nama islam kau ubah...
Wannnnn said…
Aku hrp cek det tnggu keputusan prk ni di wad IJN takut jd pe2 hal senang. Aku sayang cek det ni. . . dia banyak jasa banyak hal banyak akal banyak muslihat banyak. . airmata cek det mencurah d parlimen. . darah pn bnyak juga yang tumpah d zaman mahathir. . Aku takut tak seimbang . . akhirat esok2 nak timbang dgn dacing mana????
Anonymous said…
berita kezaliman ..tak kan lapuk dek hujan dan tak akan lekang dek panas .. Ia sebagai pengajaran untuk dijadikan sejarah pada masa akan datang...
Anonymous said…
puki mak hang!!!!!!aljunuban
kata kat ulamak macam tu aku bukan penyokong mana-mana parti
tapi aku marah hang kata nik aziz tu firaun ,najis hang ni kafir ka atau hang ni dah murtad bani anjing la hang ni hang ni jadi dari ayaq mani syatan kot hang campoq dengan ayaq mani mak hang !
Wannnn said…
Aku kesian kat junuban kene sumpah jer hari2 . . . dalam keadaan berjunub blm sempat mandi junub dah kene sumpah. dalam hadath besar hari2 tak sempat mandi, buka blog dulu... macam banatang haram yang dalam bahtera noh... dok asyik berjuluk tak kira waktu. . kesian nyer!!!!
JebatSwk said…
Betapa malangnya makbapak yang dapat anak seperti aljunuban ni. Kalaulah ditakdirkan anak yang dalam perut tu dapat ditentukan akal fikirannya tentu makbapak aljunuban ni tak bersusahpayah nak keluarkan dia dari perut dan bersusahpayah memberi makan hingga dia nampak akal hinanya seperti sekarang ini. Lebih baik bagi makanan binatang yang sepatutnya.
Sesungguhnya sesiapa sahaja terutamanya orang-orang melayu yang mati-mati dan penuh bersemangat menyokong Mahathir ini adalah manusia yang tidak bermaruah dan dilahirkan cacat otak. Manusia sehina Mahathir ini tidak layak lagi dilahirkan sebagai pemimpin dalam sebuah negara yang bernama Malaysia ini. Sejarah cukup mengajar kita betapa celakanya manusia yang bernama MAHATHIR MOHAMAD ni.
aljunuban said…
KAlau dah penyokong firaun, tetap sokong jugak. maklumlah, nik najis, eh.. nik ajis tu kan belajau kat india, ruper pun ala2 firaun yang terakhir.. malu aku, firaun ngaku jadik ulamak...
putra said…
woi aljunuban mangkuk plastik....baik ko mengucap rr....agak2 rr ko nk kutuk ulama...tuan guru nik aziz lagi byk ilmu nk dibanding dgn ko....mak bapak ko x ajo ke kutuk ulamak tu dose??...sengal kayu rr ko ni..
Anonymous said…
babi dan anjing lg mulia dari anak keturunan syaitan dan iblis mcm aljunuban ni. kt nik aziz firaun tang mana kezaliman nik aziz tu habaq mai dia pernah rogol mak hang ka.yg hang marah sangat tu drpd hang kata kat nik aziz seorang ulama baik hang makan babi @ anjing yg satu spesis ngan hang.selalu la klau anak kata kat seorang ulama aku pasti pak dia bapak syaitan mak dia ibu iblis botol tak aljunuban kuat melancap tapi xreti doa mandi hadath pasai tu kelaku macam iblis (keturunan iblis)