AMBIL SEMANGAT BUKIT GANTANG, UNTUK TAWAN MELAKA

Petaling Jaya : Menteri Besar Perak, Datuk Seri Ir Mohamad Nizar Jamaluddin menyeru seluruh ahli dan penyokong PAS yang berasal Melaka mengambil semangat Bukit Gantang untuk berjuang menyelamatkan Melaka dari cengkaman BN.
"Mari kita sama-sama berjuang untuk memenangkan Parti Islam dengan mengambil semangat Bukit Gantang bagi membebaskan Melaka dari cengkaman BN yang telah memerintah Melaka lebih dari 50 tahun".
"Kalau kita berjaya mempertahankan Bukit Gantang mengapa tidak kita melakukan perkara sedemikian di Melaka" tegas Nizar.
Beliau berkata demikian ketika berucap pada Program Hi-Tea Anak-anak Melaka Di Perantauan yang diadakan di Dewan Sivik, Majlis Bandaraya Petaling Jaya di sini petang ini.
Menurut Nizar kemenangan di Bukit Gantang sebenarnya adalah kemenangan rakyat yang mahukan keadilan dan kebenaran.
"Sebab itulah kita lihat pengundi semua kaum terutama Cina dan India memberikan sokongan yang cukup menakjubkan".
"Kita akan terus berjuang untuk menuntut hak kita dan kembali memerintah Perak dan tidak mustahil juga merampas negeri Melaka" kata Nizar.

Comments

zakaria hitam said…
angan-angan mat jenin je la.. nizar tu pun jenis insan kalah. dapat undi simpati je. undi simpati ke yang pas harap kan? parti haprak betul... dengar sgt la kata nizar gile jawatan tu, nizar yang xsedau diri tu..