BKT GANTANG MENGGAMIT AKU KE SANA

Terasa benar kerdilnya aku sehingga sekarang aku masih tidak sampai ke Bukit Gantang untuk membantu jentera PAS dan PR mempertahankan kerusi parlimen tersebut.

Insya Allah malam ini saya akan sampai Bukit Gantang untuk bersama-sama bekerja membantu YAB Nizar mengalahkan calon BN, Ismail Safian.

Setakat mana yang termampu akan ku kerjakan Umno mengikut kemampuan aku dan juga arahan dari pimpinan

Yang pasti kita mesti sama-sama menyumbangkan apa sahaja yang kita mampu dengan tenaga, duit, buah fikiran, tulisan dan sebagainya.

Bukit Gantang aku datang sekarang.

Comments

Putra IJ80 said…
Selamat bertolak ke Bkt. Gantang,.

Semalam masa teman round2 kat area tu.,segenap penjuru ada saja kereta pronda.,.yg.tak de orangnya pon ada

Jadi tak de ape yg nak di takutkan,
asal buat kerje ikut garis panduan,peraturan dan undang undang nya.

Begitu la adatnya.
Anonymous said…
salam,

dalam perjalanan ke pulau pinang petang tadi, saya sempat berlumba dengan sederetan truck polis... merah dan biru....
12 truck FRU.... 11 truck biru... beberapa pajero... dan puluhan kereta waja yang bertuliskan jabatan siasatan jenayah jsj...
semuanya berkampung di jalan kuala kangsar... iaitu sejurus keluar dr hiway... exit changkat jering....
selamat datang ke bukit gantang....