TERKINI : SULTAN BELUM BUAT KEPUTUSAN ~ Ref Malaysiakini

Timbalan Perdana Menteri, memaklumkan sebentar tadi bahawa Tuanku Sultan Perak belum membuat keputusan samada untuk memperkenankan penubuhan kerajaan baru atau DUN akan dibubarkan.

Sultan Perak telah memanggil menghadap kesemua ADUN BN dan bebas menghadap pagi ini selepas Najib dan Zahid dipanggil menghadap terlebih dahulu.

Dari riak muka Najib jelas beliau tidak berapa gembira dengan perkembangan terbaru ini. Mungkin beliau menjangkakan Sultan Perak akan membuat keputusan dengan membenarkan penubuhan kerajaan baru, namun terbukti Sultan Perak akan menelitinya terlebih dahulu.

Sultan Perak menurut, Najib akan membuat keputusan secepat mungkin.

Daulat Tuanku.

Comments

Anonymous said…
najib tak cabar sultan kat mahkamah pula ke??? Rancangan Allah lagi besar Najib oiii
Anonymous said…
kita tengok dulu, aku tengok muka najib ceria aje. tolong jangan buat fitnah. jangan jadi macam anwar ibrahim yang suka menipu dan buat fitnah. kalau bubar pun belum tentu rakyat perak akan pilih pakatan rakyat balik dan belum tentu nizar boleh menang dengan perangai dia yang macam anjing DAP dan pondan tu. ingat rakyat perak bodoh dan buta ker???? apa-apa pun kita tengok dulu. moga-moga Allah SWT mengembalikan perak ke pangkuan umno semula. amin