OSMAN TIDAK MASUK HKL, MASUK TG RAMBUTAN ATAU TAMPOI? ~ Ref Malaysiakini

Pengarah Hospital Kuala Lumpur (HKL), Datuk Dr. Zaininah Mohd Zain semalam menafikan bahawa Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Changkat Jering, Mohd Osman Jailu telah dimasukkan ke hospital itu baru-baru ini.

"Dia tidak pernah dimasukkan ke HKL," katanya ketika mengulas dakwaan adik Mohd Osman bahawa abangnya gagal hadir perbicaraan kes rasuahnya di Mahkamah Majistret di Ipoh semalam kerana dia dimasukkan ke HKL.

Menurut Norliza, abangya dimasukkan ke unit rawatan rapi pada malam Isnin.
Persoalaannya di mana Osman. Kalau tiada HKL mungkin Osman dimasukkan ke Tampoi atau Tanjung Rambutan untuk rawatan susulan penyakit misterinya.
Terbukti bahawa ADUN Changkat Jering ini bukan sahaja suka melompat malah suka menipu dan mengelirukan orangramai termasuk mahkamah. Jadi memang layaklah beliau diterima masuk menyertai BN atau menyokong BN kerana perangai pemimpin BN sama dengan perangai beliau. Sehati Sejiwa.

Comments

...memang jiwa mereka tidak tenteram ..hati mereka tetap sakit, mental mereka berserabut , fikiran mereka buntu walau dimana jua mereka berada sekarang..
Anonymous said…
Balasan Allah bukan sekadar di akhirat.. tetapi di dunia bagi orang2 yang munafik walau di mana saje mereka bersembunyi..