MUKHRIZ MELAMPAU ~ Ref Malaysiakini

Mukhriz Mahathir calon Ketua Pemuda Umno semalam membuat kenyataan melampau dengan menuduh Anwar Ibrahim sebagai dalang kepada tindakan Karpal yang dikatakan biadap kepada Sultan.

Sedangkan semua orang tahu bahawa semua tindakan Karpal adalah atas kapasiti peribadinya dan tidak melibatkan orang lain.
Pemimpin PR sendiri sudah membuat kenyataan bahawa Karpal tidak mewakili PR dalam apa juga tindakannya.
Mengapa Mukhriz masih mengungkit cerita ini sedangkan ianya telah dinyatakan sekarang terang oleh para pemimpin PR. Adakah Mukhriz ingin mencari publisiti murahan dalam isu Karpal ini bagi menyaingi Khir Toyo yang berdemonstrasi di depan rumah Karpal semalam.
Kalau itu niat Mukhriz baik beliau hentikan sahaja kerana rakyat dan pemuda Umno sudah faham akan isu ini. Jangan nanti Mukhriz kehilangan undi pada pemilihan Pemuda Umno nanti disebabkan sikapnya yang suka menonjolkan diri dengan tidak tidak melihat fakta dan situasi sebenar.
Mukhriz juga menuduh Nizar 'menderhaka' kepada Sultan Perak kerana dipengaruhi oleh Anwar. Satu lagi tuduhan jahat Mukhriz kepada PR. Sedangkan pimpinan PR siang-siang sudah membuat kenyataan bersama bahawa mereka berdiri teguh di belakang Nizar dalam apa juga tindakan beliau.
Mukhriz dipetik sebagai berkata demikian dalam kenyataannya yang disiarkan oleh akhbar arus perdana hari ini.

Comments

Anonymous said…
hoa gat si Mukhriz ni cerdik bila nya...tengok roma muka pun kita kenal doh..muka pembelit...auta keling...bahalol tololl
Anonymous said…
betul lah kata mukhris itu..memang anwar lah di belakang semua isu yang berlaku di perak itu..
Anonymous said…
it is norm for UMNO politician to ack like that. If they don't, they can't survive in UMNO. Abdullah is an example. Zaid is a respectful person that i have to praise. He is a honor man. No honor man with want to live in UMNO.
Anonymous said…
Si botak Mukriz dah nyanyuk sama macam bapa dia ke?
dia dah lupa bahawa bapa dia yg derhaka kepada raja-raja pada tahun 1993?
Anonymous said…
Sama bapak borek ,anak rentek, mampus umno kalau Mukhriz jadi ketua pemuda.
Anonymous said…
Don't worry bro, mukhriz tu melalut cari publisiti murah nakkan kerusi ketua pemuda je, aku pasti dia kalah ngan khairi walaupun kedua2nya aku menyampah. mukhriz mungkin terlupa nak tanya bapak ngan mak dia siapa raja dalang yang hancurkan umno, kuasa raja2,perpecahan melayu, rasuah dan siapa si pengecut yang berlindung atas nama bapa pembangunan.