KEMELUT POLITIK : RAKYAT LUPA PENINDASAN DAN KEZALIMAN BN ~ Ref Malaysiakini

Kemelut politik yang hebat sekarang memberikan peluang seluas-luasnya kepada media pengampu untuk menghentam Pakatan Rakyat dan pada masa sama menutup terus isu kenaikan harga barang dan 'kemurahan' hati rakyat memberi subsidi kepada kerajaan BN setiap kali mereka membeli minyak.
Sejak akhir-akhir tiada media langsung tidak menonjolkan isu harga barang yang terus tinggi yang menyiksa dan menghimpit rakyat marhaen.
Begitu rakyat mungkin lupa bahawa mereka memberikan subsidi kepada kerajaan antara 50-60 sen pada setiap liter minyak yang mereka beli.
Saya menyeru kepada semua rakyat supaya terus bangkit menyuarakan rasa tidak puas hati kepada kerajaan BN hari ini yang benar-benar mencekik darah rakyat dan pada masa sama tidak malu untuk merompak duit rakyat dengan mengenakan harga minyak yang mahal dari harga pasaran dunia.

Jadi rakyat seluruh negara mesti bangkit menentang kerajaan dengan menyeru kawan-kawan dan saudara-mara serta pengundi Bukit Gantang dan Bukit Selambau mengundi PR bagi mengajar BN yang sombong, bongkak dan tidak berperi kemanusiaan.
Kita mesti pastikan BN hilang deposit pada kedua-dua PRK tersebut.

Comments