PRK KUALA TERENGGANU : BUKTIKAN!! KALAU BENAR MAHU TUMBANGKAN BN ~ Ref Malaysiakini

Kalau benar tuan-puan mahu tumbangkan kezaliman, keangkuhan dan kedurjanaan BN mari sama-sama kita berganding mahu menumpakan BN dengan pukulan KO pada 17 Januari nanti. Bukan mudah untuk memberikan pukulan maut kepada BN.
BN ada segala macam mak nenek, kuasa, harta benda, jentera dan dibantu pula dengan 2 'parti komponen' terbaru mereka iaitu pihak yang berkuasa ke atas perjalanan pilihanraya dan satu lagi pihak yang menguatkuasakan undang-undang.
Begitulah hebatnya BN. Bila mereka rasa tidak mampu untuk menentang parti lain mereka akan menggunakan segala kuasa di tangan mereka untuk menangkap, menggertak dan memprovokasi parti lawan. Itulah BN!!!!!
Maka untuk bertanding menentang BN bukan perkara mudah. Sebab itu banyak parti-parti lawan BN yang berkubur tidak mempunyai stamina dan ketahanan untuk berhadapan dengan BN. BN diibaratkan sebagai gajah menentang semut atau mungkin bintang lain yang lebih kecil seperti 'tungau'. Namun begitu kadang-kadang gajah tumbang juga kerana angkuh dan sombong.
Oleh itu saya ingin mengajak tuan-puan yang membaca rayuan dan keluhan ini agar sama-sama menyumbangkan dana untuk menumbangkan gajah yang sudah hampir buta, hampir pekak dan mengalami seribu satu macam penyakit ini.
Jika tuan-puan tidak berkesempatan untuk ke Kuala Terengganu kerana komitmen kerja dan alasan-alasan maka tuan-puan boleh menyumbangkan sedekah dan infaq untuk menumbangkan BN di Kuala Terenggani.
SILA BANK-IN SUMBANGAN IKHLAS TUAN-PUAN KE nombor akauan 1449-0000017-10-4, CIMB Islamic atas NAMA ”Tabung Dana Pilihanraya”.

Comments