PRK K.TERENGGANU : KERAJAAN BN SILA PULANGKAN ROYALTI KPD RAKYAT UTK TAHUN 2002-2007~Ref Malaysiakini

Kerajaan BN jangan perdayakan rakyat dengan hanya memberikan wang royalti sebanyak RM400juta untuk tahun 2008 sedangkan wang royalti untuk tahun 2002~2007 belum dibayar sehingga ke hari ini.
Rakyat mesti menilai samada kerajaan BN benar-benar ikhlas dengan pemberian RM400 juta sedangkan sepatutnya dalam masa 5 tahun Terengganu mendapat RM3 bilion. Bayangkan sekiranya duit RM3 bilion dibahagikan kepada rakyat mereka bakal mendapat RM3000 seorang.

Comments

Anonymous said…
Kerajaan pusat kalau berfikir mcm kita syekh, alangkah indahnya hidup ini. Dengan RM3,000.00 seorang, rakyat Terengganu boleh simpan dlm ASB ataupun boleh buat belanja persekolahan anak2. Tapi mereka berfikiran sebaliknya, dari diberi kpr rakyat Ganu bulat2 biar depa buat pembangunan, dgn cara tu blhlah kroni2 mereka buat duit dan menambahkan kekayaan yg sedia ada. Utk apa merfikir rakyat, fikir perut sendiri lg baik bg mereka2 yg zalim ni.MNM4774
rakyat tidak pernah ada di mata pimpinan BN,apatah lagi dihati. Mereka tidak peduli apa yang menimpa rakyat, tapi mereka pasti amat peduli kalau poket dan kantung mereka kosong..