PRK K.TERENGGANU : JANGAN GUNAKAN DUIT KAMI ~ Ref Malaysiakini

Saya sebagai rakyat Malaysia tidak redha satu sen pun duit saya (dari hasil pembayaran cukai saya kepada kerajaan) digunakan untuk membantu BN berkempen di Kuala Terengganu. Saya yakin semua rakyat Malaysia juga bersetuju dengan saya.

Saya yakin di saat ini begitu banyak wang rakyat disalahgunakan oleh kerajaan BN untuk membiayai Polis dan jentera kerajaan lain yang secara langsung atau tidak langsung membantu BN untuk berkempen di Kuala Terengganu.

Satu sen duit saya yang digunakan di sana saya tidak akan redha. Kalau mungkin mahkamah dunia tidak dapat mengadilinya, Insya Allah pemimpin BN dan kuncu-kuncunya akan dibicarakan di Mahkamah Allah di Yaumil Mahsyar.

Dari satu saya mengingatkan pemimpin BN jangan cuba gunakan duit kami. Kami tidak akan redha dan halalkan.

Comments

Anonymous said…
Sudah Lah guna duit rakyat mengauakan kroni2, skrg nak guna lagi duit rakyat utk berkenpen dkt PRK KT. Nampaknya BN/UMNO x sedar2 lg kesan dari PRU12. Kalu mcm ni memang eloklah rakyat Malaysia byk2 berdoa semoga BN/UMNO cepat2 ditalkinkan supaya duit rakyat x dibazirkan dgn perkara yg merugikan. Takbir 3x
Anonymous said…
Sudah Lah guna duit rakyat mengauakan kroni2, skrg nak guna lagi duit rakyat utk berkenpen dkt PRK KT. Nampaknya BN/UMNO x sedar2 lg kesan dari PRU12. Kalu mcm ni memang eloklah rakyat Malaysia byk2 berdoa semoga BN/UMNO cepat2 ditalkinkan supaya duit rakyat x dibazirkan dgn perkara yg merugikan. Takbir 3x
Anonymous said…
Sudah menjadi kebiasaan bagi mereka menggunakan duit rakyat utk apa2 jua kepentingan diri mereka. Bagi diri saya sebagai pembayar cukai sama mcm syekh, tidak sesekali meredakan mereka menggunakan walau 1 sen pun. Diharap mereka2 yg rakus ni akan tersedar dan berkata "maaf aku telah merompak harta kalian".