PRK KT : SAYA DATANG ~ Ref Malaysiakini

Alhamdulillah saya sampai ke Kuala Terengganu jam 2 pagi tadi bersama-sama pejuang tulen, Joehar. Benar bagai di kata nampaknya kempen masih agak sejuk dipandang dari sudut poster. Namun saya pasti di pihak PAS insya Allah gerakerja sudah berjalan seperti dirancang.
Menjejaki di Chendering mengingatkan saya kepada kenangan lama semasa saya tinggal di sini tahun 1999 sehingga 2000 dahulu. Ketika itu PAS baru sahaja dinobatkan sebagai kerajaan negeri selepas menang gemilang pada PRU 1999.
Saya tinggal di rumah sewa di Pantai Pandak tidak jauh dari Masjid PAS, Chendering.
Insya Allah kontinjen Melaka akan berjuang habis-habisan untuk memenangkan 3 Peti Undi iaitu Peti Undi Chendering, Chendering Pantai dan Taman Permint Jaya.

Comments

insyaallah kita semua datang sama2 memperjuangkan islam dan menentang musuh2 islam yg nyata seperti umno laknatullah..
insyaallah kita semua datang sama2 memperjuangkan islam dan menentang musuh2 islam yg nyata seperti umno laknatullah..
Alhamdulillah...Sudah selamat sampai pagi tadi.

IsyaaALLAH, muslimat B.Katil akan menyusul...

Semuga dirahmati kita semua..