PRK KT : NAJIB BERANGKAT PULANG AWAL ~ Ref Malaysiakini

Kalau hendak tahu siapa yang antara BN atau PAS ada beberapa petua. Antaranya :-

1) Kalau Najib pulang awal dan tidak datang ke Stadium Negeri itu bermakna BN tewas.
2) Kalau keputusan lambat diumumkan oleh RTM dan TV3 itu maknanya BN tewas
3) Kalau Wan Farid tak muncul di Stadium Negeri malam ini itu maknanya BN tewas. Tapi kadang-kadang ada juga calon BN yang gentleman
4) Kalau petugas BN dan agent pengiraan undi BN muram durja itu tandanya BN tewas

Tunggulah tanda-tanda ini, kalau tanda-tanda ini muncul itu makna kerusi Kuala Terengganu menjadi milik PAS.

Comments

Anonymous said…
Bila tanya PAS......PAS menang
Bila tanya BN pula......BN menang

Mimpi ngeri aku tengahari tadi, BN menang tapi tipis, undi kena kira sampai 3 kali, sampai rayuan dibuat kat makkamah. Mahkamah istihar BN menang bergaya.
MemberUSM said…
Seorang kawan di KT cerita memang berlaku penipuan pagi tadi. Seorang warga emas nak mengundi, tapi dah ada orang pangkah untuk dia. Memang geram bila dengar.. Tak habis2 dengan agenda pembohongan mereka. Sama2lah kita berdoa agar penipuan BN dibalas dengan kemenangan di pihak PAS. ALLAAHU AKBAR!!!
Anonymous said…
Ni-lah dasar UMNO bangsat.
Tengok muka sekor2 bangsat UMNO tak nampak nampak langsung wajah orang beriman.
Tengok saja-lah wajah Tuan Guru Nik Aziz.
Tak ada sebab ada niat nak mengumpat dia.
Wajah sesejuk salji. Bukan saya nak 'jack' Tok Guru. Saya belum pernah jumpa dia.
InShAllah ingin bertemu dia.
Saya bukan ahli PAS saya tau kebenaraan.
Tengok saja muka2 pemimpin2 UMNO, saya nampak wajah2 SYAITAN, bukan manusia yang mulia d sisi ALLAH. Sekian.