PRK KT : DOAKAN KEMENANGAN PAS SELEPAS SOLAT DHUHA DAN BILA-BILA MASA ~ Ref Malaysiakini

Wahai para ahli dan penyokong PAS mari kita bermunajat kepada Allah supaya memberikan hidayah dan petunjuk kepada pengundi Kuala Terengganu supaya mengundi PAS demi masadepan Islam, Bahasa Melayu, kedaulatan dan kebajikan rakyat serta negara.
Juga kita mohon kepada Allah agar memberi petunjuk kepada pengundi hantu (jika ada) supaya turut sama mengundi PAS, merosakkan undi atau membatalkan niat mereka untuk mengundi.
Ya Allah kami hambamu yang lemah, yang tiada kuasa untuk menentang semua penipuan dan tipu helah manusia,
Ya Allah berikan petunjuk kepada seluruh pengundi Kuala Terengganu supaya mengundi PAS demi untuk masa depan Islam, kedaulatan Bahasa Melayu, kedaulatan dan kebajikan rakyat serta negara;
Ya Allah Ya Tuhan kami kepadaMu sahajalah tempat kami bergantung dari kejahatan manusia dan tipu muslihat manusia,
Ya Allah YaTuhan kami, gagalkan usaha mereka untuk menghantar pengundi hantu mengundi hari ini; atau bukakan hati pengundi hantu untuk mengundi PAS; atau insafkan lah mereka supaya membatalkan niat mereka mengundi,
Ya Allah Ya Tuhan kami, kami lemah, kami tiada kuasa, bantulah kami untuk menghancurkan niat jahat mereka untuk menipu dan menyeleweng.
Ya Allah Ya Tuhan kami, berilah kemenangan kepada perjuangan Islam yang di bawa oleh PAS, berikanlah kemenangan kepada calon PAS, Haji Mohd Abdul Wahid Endut.
Ya Allah Ya Tuhan kami, kepadaMu sahajalah tempat kami mengadu, tempat kami memohon pertolongan.
Amin Ya Robbul A'lamin.

Comments