ISU PALESTIN : TAHNIAH PARLIMEN MALAYSIA

Gesaan Ahli Parlimen PR supaya parlimen Malaysia mengadakan sidang khas membincangkan isu kekejaman Yahudi ke atas umat Islam Palestin diterima oleh Kerajaan. Ini merupakan perkembangan yang menarik menunjukkan kesungguhan Parlimen Malaysia untuk menangani isu kekejaman yahudi ini.

Sidang Khas ini akan diadakan pada Isnin ini iaitu pada sebelah pagi.

Adalah diharapkan sidang parlimen ini dapat meluluskan ketetapan yang jitu dan drastik bagi memberikan tekanan dan tindakan terhadap Yahudi laknatuLLAH ini.

Saya mengharapkan ahli-ahli parlimen dapat mencapai kata sepakat ke arah yang lebih positif dan berkesan. Jangan ulangi kesilapan lampau yang mana kita melihat Malaysia kelihatan lembik dan lesu dalam menangani masalah ini yang berlarutan puluhan tahun.
Perlu diingatkan Yahudi memang suatu bangsa yang jahat, bangsat dan tidak boleh dibuat baik. Kalau berjanji mereka mungkiri, kalau berbaik mereka khianati.
Dari itu saya menggesa kerajaan dan parlimen Malaysia supaya memikirkan jalan penyelesaian lain selain dari diplomasi dan secara rundingan. Ini kerana ternyata jalan tersebut sedikitpun tidak diendahkan oleh Yahudi.
Berapa banyak rundingan dan perjanjian telah dibuat tetapi semuanya diengkari oleh Yahudi. Jadi tiada jalan lain selain dari bertindak dengan lebih drastik dan keras.

Comments