YAHUDI TERUS MENGGANAS, DUNIA SUNYI SEPI, MALAYSIA KECUT PERUT ~ Ref Malaysiakini

Saya cukup kesal dengan sikap manusia yang ada di dunia ini yang tidak langsung menunjukkan belas kasihan dan simpati kepada penduduk Palestin yang terus dibunuh tanpa belas kasihan oleh regim Yahudi Israel.
Sekelumit rasa kesihan seolah-olah tiada pun dalam benak hati para pemimpin dunia. Sebab itulah mereka membiarkan Yahudi ini terus bermaharajalela membunuh umat Islam Palestin. Yahudi membunuh kanak-kanak, wanita, orang tua dan lain-lain yang tidak berdosa.
Tindakan kejam srael yang melancarkan kira-kira 30 peluru berpandu melalui pesawat pejuang semalam, mengakibatkan kira-kira 229 terbunuh manakala lebih 300 lagi cedera.
Lebih dikesalkan negara-negara umat Islam termasuk Malaysia terus kecut perut langsung tidak berani mengambil tindakan yang lebih keras kepada Yahudi dan sekutunya Amerika dan Britain.

Malah Persidangan Negara-negara Islam (OIC) seolah-olah memejam mata dan memekakkan telinga dengan tragedi demi tragedi ngeri yang menimpa umat Islam Palestin.
Malaysia sendiri yang mengaku sebagai negara Islam (Islam Hadhari) langsung tidak berperanan untuk menyedarkan negara umat Islam lain supaya bertindak dengan lebih berani untuk mengenakan tekanan kepada negara haram Israel dan sekutunya.
Selagi Malaysia dan negara umat Islam lain terus kecut dan menikus selagi itulah rejim Yahudi akan terus menyembelih dan membunuh umat Islam di Palestin dan kemungkinan juga nanti di tempat lain.

Comments