PRK KUALA TERENGGANU : SIAP SEDIA HADAPI TAUFAN BN ~ Ref Malaysiakini

PR seharusnya bersedia dari segi fizikal dan mental untuk berhadapan dengan bala 'tentera' BN yang sudah pasti menggunaka segala jentera kerajaan, duit, samseng dan seribu satu macam taktik dan 'serangan'.

Kita semua sudah biasa dan faham dengan cara dan taktik BN yang tidak menghiraukan undang-undang, peraturan dan Islam. Bagi BN matlamat menghalalkan cara. Dosa dan pahala tolak tepi.

Sebab itu jentera PR mesti bersedia untuk menghadapi semua itu. Lebih-lebih lagi dalam keadaan terdesak BN akan menggunakan segala yang terfikir dalam fikiran mereka.

Jentera kerajaan, media, duit dan sebagainya sudah tentu menjadi senjata utama mereka bagi mengalahkan PR.Namun saya yakin petugas PR sudah pasti cukup terlatih dan komited untuk menghadapi semua cabaran itu.

Comments

Ingatan buat Pemuda Umno dan BN, jangan gunakan tektik kotor dan samseng dalam tempoh kempen nanti. Kami akan sedaya upaya bertahan dan bersabar dengan provokasi kamu, tetapi awas...

Pemuda PAS tidak gentar dengan segala bentuk ancaman dan provokasi yang kamu lakukan.
Anonymous said…
Tak payah nak main gempak.. pi kempen terus kepada pengundi. Pemuda UMMNO jadi samseng hangpa pun nak jadi samseng....2x5



Tuan Blog

Tolong tengok komen saya di Hasrat Murni Kerajaan Perak.

Bebal