PAS MELAKA TEKAD BANTU MENANGKAN PAS ~ Ref Malaysiakini

Badan Perhubungan PAS Melaka bertekad untuk bekerja kuat membantu kemenangan PAS pada PRK Kuala Terengganu 17 Januari ini.
Timbalan Pesuruhjaya 2 PAS Melaka, Hj Bakrin Sidek berkata PAS Melaka akan menghantar rombongan seramai 150 orang bagi melaksanakan amanah PAS Pusat yang mengharapkan seluruh jentera PAS seluruh negara berkampung di Kuala Terengganu bermula pada 6 Januari ini iaitu sebaik sahaja penamaan calon berlangsung.
Menurut Haji Bakrin PAS Melaka diamanahkan untuk bertugas di 3 Peti Undi dalam DUN Batu Burok. Ketiga-tiga peti undi itu menunjukkan saingan sengit antara kedua-dua parti pada PRU 2008 dahulu.
Sementara itu seorang petugas dari Bukit Katil, Hj Yasim Musa berkata beliau sudah tidak sabar lagi untuk bertugas di Kuala Terengganu.
"Insya Allah saya akan mencurahkan segala pengalaman yang ada untuk bekerja kuat bagi membantu calon PAS nanti".
"Saya bersama-sama sahabat dari Bukit Katil akan bertugas secara rasmi dari 12 hingga 14 Januari ini bagi mewakili PAS Kawasan Bukit Katil" kata Hj Yasim yang juga merupakan Pengarah Majlis Tindakan DUN Bukit Baru.


Difahamkan PAS Kawasan seluruh negeri Melaka yang berjumlah 6 kesemuanya akan bertugas secara bergilir-gilir bermula 6 Januari hingga 17 Januari 2009 iaitu sehingga selesai proses pengundian.

Comments