SELAMAT HARI JADI PAK LAH SEMOGA INSAF DAN BERHIJRAH MENYERTAI PERJUANGAN ISLAM DAN RAKYAT ~ Ref Malaysiakini

PAGI semalam di pejabat Perdana Menteri di Putrajaya, kakitangan dan para pegawai Abdullah Ahmad Badawi memotong kek dalam satu majlis kecil meraikan hari jadi ke-69 pemimpin nombor satu negara itu.

Ia disusuli dengan satu majlis doa selamat malam tadi di Seri Perdana dengan disertai isteri tercinta, Datin Seri Jeanne Abdullah, keluarga terdekat dan kenalan rapat.

Rasanya belum terlewat untuk saya mengucapkan selamat hari jadi kepada Abdullah yang dilahirkan hasil perkongsian hidup Ahmad Badawi dan Kailan Hassan di Kampung Perlis, Bayan Lepas, Pulau Pinang pada 26 November 1939.

Cuma saya mengharapkan Abdullah supaya insaf dan berhijrah menyertai perjuangan Islam dan rakyat. Sempena hari jadi Abdullah juga saya harap beliau membebaskan semua tahanan ISA supaya mereka dapat bergembira bersama keluarga dan menyambut hari jadi mereka seumpama Abdullah yang kelihatan gembira semalam.

Tidak ada gunanya Abdullah kamu bergembira di atas air mata rakyat yang semakin susah dan tertekan sekarang.

Insaflah wahai Abdullah, Hapuskan semua kezaliman BN, keborosan kerajaan dan ketidakadilan kerajaan. Jangan biarkan rakyat dizalimi oleh kerajaan BN mendoakan perkara tidak baik.

Comments