RASUAH DAN SKANDAL SEKS HALAL DI SISI BN ~ Ref Malaysiakini

Ternyata rasuah dan skandal seks terus dihalalkan oleh BN terutama Umno dan MCA. Buktinya 2 orang pemimpin Umno dan BN yang terlibat dalam 2 kegiatan jijik itu terus mendapat kepercayaan ahli-ahli mereka.

Chua Soi Lek pelakon utama 'filem seks' yang beliau sendiri mengaku diangkat kembali menjadi Timbalan Presiden MCA. Sungguh tidak bermaruah Chua dan ahli-ahli MCA.

Manakala di dalam Umno Bekas Naib Presidennya, Isa Samad yang dihukum kerana mengamalkan rasuah politik kembali dipilih menjadi Ketua Umno Bahagian Teluk Kemang tanpa bertanding.

Malah beliau kini hanya memerlukan 2 pencalonan sahaja lagi untuk layak bertanding jawatan no 3 Umno itu.

Saya juga hairan mengapa ahli-ahli Umno menhalalkan dua perkara jijik ini dengan mengangkat semula kedua-dua pemimpin bersifat 'malaun' ini. Adakah ahli-ahli Umno juga ikut sama ingin menjadi 'malaun' juga. Namun saya yakin ada unsur-unsur lain yang menyebabkan kedua-dua pemimpin ini diangkat semula menjadi pemimpin parti mereka. Apa unsur-unsur lain itu? Saya yakin tuan-puan boleh memikirkannya.

Tidak syak lagi bahawa memang BN menghalalkan kedua-dua perkara jijik ini. Jadi selepas ini kalau mahu dipilih menjadi pemimpin BN calon-calonnya bolehlah mengamalkan skandal seks dan rasuah.

Parti BN ini memang parti yang tidak bermaruah, dipimpin oleh pemimpin yang tidak bermaruah.

Comments

Unknown said…
memang tidak bermaruah pun UMNO/BN ni....melaun punya BN
Ikrak said…
Rasuah dan skandal seks ada ulam untuk BN-UMNO hidup.

Saya hairan sebab apa Allah benar anak haram ini semua maju?