ISU MENARA TAMING SARI : CEO NAFI IANYA ROSAK ~ Ref Malaysiakini

Saya berterima kasih kepada Tuan CEO Menara Taming Sari Sdn Bhd kerana menghubungi saya semalam menjelaskan kekeliruan terhadap isu Menara Taming Sari (MTS) yang dikatakan rosak oleh ramai pelanggannya.
Beliau telah membuat panggilan telefon, menafikan MTS tersebut rosak sebaliknya beliau menyatakan ianya adalah pemeriksaan biasa yang dilakukan terhadap peralatan menara jika berlaku sesuatu 'error'.
Menurutnya, peralatan tersebut diperiksa setiap hari untuk memastikan ianya berada dalam keadaan baik. Alat kawalannya juga sangat sensitif dan terbukti berkesan untuk mengesan sebarang masalah.

Kenyataan beliau bertentangan dengan kenyataan pelanggan MTS yang menyatakan ia rosak.
Saya berkesempatan bertemu dengan salah seorang pelanggan MTS malam tadi dan beliau sekali lagi mengulangai kekesalannya kerana menurutnya bagaimana pemeriksaan biasa atau maintenance dijalankan begitu lama sehingga ramai yang terpaksa menunggu pada hari tersebut. Beliau yakin bahawa memang MTS itu rosak sebagaimana yang dinyatakan oleh pekerja MTS sendiri.
Jadi maklumat menyatakan menara itu rosak yang diberikan oleh pekerja-pekerja menara pada hari ianya berhenti operasi tersebut tidak diketahui samada benar atau tidak. Pelanggan kata rosak, pekerja kata rosak hanya CEO sahaja yang kata tidak rosak.

Maka untuk penjelasan lanjut dan lebih terperinci para pengunjung blog ini boleh menghubungi Tuan CEO Menara Taming Sari.
Kepada pelanggan tadi, beliau bolehlah menulis surat kepada Tuan CEO Menara Taming Sari untuk mendapatkan penjelasan selanjutnya.

Comments