SHEIH KICKDEFELLA SEMAKIN HEBAT MENGANCAM ~ Ref Malaysiakini

Semenjak memasuki 'tuisyen' Polis iaitu tidur di lokap atas dakwaan melanggar akta hasutan Blogger Syed Azidi, tuan punya Blog Kickdefella semakin hebat, berani dan mengancam. Nampaknya 'tuisyen' Polis selama 3 hari 2 malam (kalau tidak silap) menampakkan hasil di mana Sheih (nama cembongannya) semakin berani membuat dakwaan terhadap Dollah Badawi.

Antara dakwaan Sheih dalam posting menjelang hari raya ialah :-

1) Beliau meminta Dollah Badawi menafikan bahawa beliau pernah menerima RM200 juta dari isteri Timbalan Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor, sebahagian dari komisyen urus niaga kapal selam berjumlah RM500 juta yang didakwa diterima oleh Abdul Razak Baginda.

2) Sheih juga mendakwa penyiasat persendirian yang menghilangkan diri, P. Balasubramaniam, menerima RM5 juta dari Rosmah untuk menutup mulutnya.

3) Saya diberitahu bahawa isteri (Datuk Seri) Najib (Tun Razak) menemui Bala di British Isle beberapa hari selepas penyiasat persendirian itu menghilangkan diri dan membayar Bala RM5 juta.

4) Saya diberitahu bahawa Bala dan keluarganya sedang berusaha untuk mendapatkan kewarganegaraan India. Saya benar-benar berharap ini tidak benar dan Rosmah akan membuat kenyataan menafikannya," dakwa blogger itu.

5) Saya diberitahu bahawa sebelum lawatan Najib ke beberapa negara Eropah, beliau menulis kepada kedutaan Perancis, Itali dan Pesuruhjaya Tinggi British meminta mereka memberikan visa masuk ke negara mereka dari Kuala Lumpur kepada Altantunya Shaariibuu.

6) Tanya-tanyalah benarkah Datuk Kamaluddin (anak Perdana Menterilah, siapa lagi!) adalah "agen rahsia" bagi pihak Eurocopter.

7) Tanya-tanyalah juga adakah benar urusniaga Eurocopter itu akan membolehkan Kamaluddin meraih sebesar RM250 juta setahun untuk 30 tahun akan datang.

Nampaknya junior saya ini semakin kental dan tidak takut ancaman Kerajaan Zalim BN yang berusaha untuk menutup mulut rakyat dan bloggers.

Syabas Syed Azidi, Pentadbir Universiti Apeks kita, siswazah dan mahasiswa Universiti Apeks kita (betul ke ejaan tu?) sudah tentu berbangga mempunyai graduan yang berani dan hebat begini.

Syabas semoga lebih ramai lagi graduan kelahiran Minden yang berani berkata benar.

Comments

Folk Doll said…
You ingat semangat sya lemah?!? Anda salah ! You ingat masukan RPK ke kamunting perjuangan kami terputus?!? U silap ! 1 RPK ditahan, beribu-ribu lagi RPK diluar terus berjuang terus bongkar kebenaran!