PUISI PAK LAH ~ Ref Malaysiakini

AKU TIDAK AKAN BERHENTI

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di Pejabat
Walau aku dibenci ahli
Biar aku tak habis diumpat

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di Pejabat
Walau ramai yang membenci
Akan ku pertahankan walau merempat

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di pejabat
Walau aku dihina dicaci
Akan ku naikkan kembali martabat

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di pejabat
Walau apapun aku hadapi
Akan lawan bersama sahabat

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di pejabat
Walau mereka cemuh dan buli
Akan gunakan kuasa untuk menambat

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di pejabat
Walau pun mereka mengeji
Akan ku rungkai segala yang terikat

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di pejabat
Walau mereka semua dengki
Akan ku gunakan jampi firasat

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di pejabat
Mereka akan tahu nanti
Siapa yang kuat siapa yang hebat

Aku tidak akan berhenti
Biarku mati berdiri di pejabat
Mereka pasti menyesali
Seorang tidak ku tertinggal kelibat

Comments

Pak Lah, dia pernah berkata:

Saya pantang dicabar!