PEMIMPIN KE AUSTRALIA TONTON FILEM BOGEL? ~ Ref Malaysiakini

Saya siarkan email dari seorang Anak Melaka yang tinggal di Australia yang membuat keluhan .....

Pertama kali saya menulis kepada seorang blogger. Disini Tahniah pada pihak tuan kerana menyiarkan kebenaran tentang apa yang terjadi di Malaysia. Saya adalah pemastautin yang menetap dan bekerja di Perth.

Pasal P#@ *&@ nih banyak sangat kami disini dengar dan melihat. Makan kedai Vietnam la, makan restoran tak halallah, keluar dengan perempuan group cina muda la, i think family kot. Anyway bukan la sini hendak saya memfitnah orang atau tidak. Cuma someone have to tell the truth on what is really going on. Benar benar sangat P#@ *&@ ini topeng dua muka.

Saya harap tuan terus membongkar perkara sebenar tentang kerajaan kita. Banyak betul delegasi yang dating sini kononnya promosi MITI tapi end up kat casino Burswood dan pergi ke kelab tarian bogel dan pelacuran. BUkan tak ada Bukti malah Travel agency sini ownernya Peter Chin yang bawa delegasi ini kehulu kehilir ke kelab kelab malam dan sebagainya. Dan saya mendapat maklumat pun sebab saya sendiri bekas ketua pelajar disini dan banyak adik saya volunteer untuk organize majlis persidangan. SO sangat sedih bila melihat mereka nih patutnya dating untuk mempromosikan industry Malaysia tapi dating hanya untuk hiburan. Hampir 70 orang delegasi, separuh semua sama jer syaitan.

Jangan disalahkan Pelajar Malaysia tidak mahu pulang selepas tamat pengajian, tapi kami pernah cuba pulang tapi berbaloikan kami untuk berbakti kepada tanah air hanya dengan jumlah yang kecil sedangkan mangkuk hayun yang dating dengan menteri berbelanja hamper 300 dollar hanya di satu pusat tarian bogel. Duit sapa? Wallahuallam.

Apa apa pun, seronok benar baca artikel saudara..

Salam
Dari Anak Melaka Bukit Cina

Ridzuan Mohammad

Comments

kalau tidak masakan shah rukh khan dapat pingat Datuk!!