NEGARA PIMPINAN NAJIB AKAN TERJERUMUS KE BENCANA LEBIH BESAR ~ Ref Malaysiakini

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim mempertegaskan bahawa negara akan menghadapi bencana lebih besar andai ianya diperintah oleh Najib Razak. Amaran ini dinyatakan oleh Anwar semalam sebagai komen terhadap peralihan kuasa yang bakal berlaku pada Mac 2009.

Umum mengetahui bahawa Anwar mengenali Najib luar dan dalam kerana Najib merupakan anak buahnya di dalam Pemuda Umno semasa Anwar memimpin Pergerakan itu. Selepas Ketika Anwar menjadi Timbalan Presiden Umno, Najib adalah salah seorang dari Naib Presiden Umno dari team wawasan yang dikatakan menjadi penyokong Anwar bersama-sama dua lagi Naib Presiden iaitu Muhyiddin Yassin dan Mat Taib.

Jadi tidak hairanlah bahawa Anwar memang berhak membuat komen kerana beliau memang mengenali siapa Najib sebenarnya.

Bagi saya secara peribadi saya tidak pernah mendengar desas-desus Pak Lah mempunyai skandal itu dan ini. Tidak pernah saya mendengar Pak Lah terlibat dengan konspirasi tertentu. Namun bagi Najib dari dulu lagi saya mendengar adanya isu-isu kontroversi bermacam-macam tetapi saya tidak tahu samada ia benar atau tidak. Jadi tidak perlu saya ulas di sini kerana ianya belum tentu sahih.

Mengapa Anwar berkata negara akan menghadapi bencana yang besar andai Najib menjadi Perdana Menteri?

Tau sama tau kan (TST).

Comments