MAT TAIB 'BENGONG' ~ Ref Malaysiakini

Mat Taib cuba menjadi hero dan Ustaz dalam isu tabung azan Umno Bahagian Cheras. Dalam kenyataannya yang disiarkan di dalam Utusan Meloya hari ini, Mat Taib bagaikan seorang Ustaz dengan berkata "Kita tidak mahu pembangkang menjadikan kewujudan tabung ini sebagai satu polemik politik yang boleh menjejaskan akidah".

Sejak bila Mat Taib pandai bercakap tentang akidah sedangkan sebelum ini beliau sibuk mengiran duit dan memikirkan cara untuk memikat seseorang sehingga dikahwininya.

Selain itu kita juga ingin mengingatkan Mat Taib supaya tidak bersekongkol dengan Utusan dalam isu ini kerana isu azan ini sebenarnya sengaja dibesar-besarkan oleh pihak tertentu sedangkan ianya tidak ujud.

Apa yang berlaku hanya kekeliruan dan salah tafsiran pihak tertentu sahaja. Malah pihak terbabit cuba menangguk di air keruh untuk mendapat keuntungan politik.

Mat Taib tidak perlu mencari publisiti untuk menonjolkan nama untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden Umno.

Comments

artic turban said…
i no speak ingresh. orang umno pun tak support dia ni, expired kuching kurap mat taik taib. cakap besar cuba nak terah dengan rpk, bila rpk keluarkan semua surat si pengecut ni, (dia berkata salah tuhan, yang dia bawah lari anak sultan, dan lari kahwin) bila anak diraja cabar si pondan taib ni ber ceramah di pwtc, si pengecut taib diam ubi pei sorok diri. bawah seluar dalam bini kot. sebab itu lah di gelar anjing gila, berbisik belakang gate, buka gate you tengok anjing hang pengecut pendikar kecut telur lari sembunyi. ini lah di panggil pahlawan umno, tiada telur.
Sue.Aleen said…
yang saya tak faham kenapa tabung itu dinamakan tabung azan sedangkan motif kewujudannya untuk menolong utusan meloya? bagilah nama lain.. tabung utusan ka.. apa ka... nampak sangat ada dakyah tersirat...
saya amat kecewa krn masih lagi ramai org melayu yg percaya kat umno.
takkan tak dpt membezakan antara TOK GURU NIK AZIZ dgn pemimpin umno yg haprak!!