KASIHAN SHAHIDAN KASSIM, HAJAT DIHATI NAK PELUK GUNUNG APAKAN DAYA TANGAN PENDEK ~ Ref Malaysiakini

Kasihan kepada Bekas Menteri Besar Perlis yang 'gedebe', Shahidan Kassim apabila tidak banyak Bahagian Umno yang sudi mencalonkannya dan akhirnya dengan muka yang tebal dan malu terpaksa menarik balik hasrat untuk bertanding Naib Presiden.

Beliau sebenarnya kurang yakin untuk mendapatkan cukup pencalonan bagi melayakkan dirinya bertanding. Jadi nampaknya belum masuk gelanggang lagi Shahidan sudah tewas dan mengaku kalah.

Kini beliau menumpukan kepada jawatan ahli Majlis Tertinggi sahaja. Itupun belum tentu menang. Kalau saya jadi beliau saya terus 'resign' dari politik kerana malu ditolak oleh ahli.

Sebenarnya ahli-ahli Umno sudah tahu siapa Shahidan yang sebenarnya.

Walaupun begitu 'Mamat' ini tetap bercakap besar dengan mendakwa bahawa banyak bahagian yang akan terus memberi pencalonan kepadanya untuk jawatan Naib Presiden. Memang pemimpin Umno seperti beliau sering perasan dan angkat bakul sendiri.

Kalau sudah tidak disukai orang lebih baik berterus terang wahai Shahidan, tidak perlulah berdalih dan mencari seribu alasan, orang kampung semua sudah tahu siapa hang sebenarnya.

Comments