DR M BERSUARA LAGI, NADANYA SEPERTI KEMBALI MENYOKONG NAJIB ~ Ref Malaysiakini

Apakah Dr Mahathir sudah nyayuk? Sekali sokong Ku Li sekali sokonga Najib. Kalau sebelum ini beliau seakan-akan menyokong Ku Li )ketika Dollah belum mengumumkan persaraan, kini nada percakapannya seola-olah kembali menyokong Najib.

Saya tidak hairan dengan pendirian Dr Mahathir ini kerana memang dari dahulu beliau cenderong kepada Najib dan kini setelah Najib dilihat semakin kuat dan hebat sehingga membolot semua pencalonan jawatan Presiden Umno Dr Mahathir kembali kepada Najib.

Memang beliau seorang yang suka mengambil kesempatan dan peluang. Kita tahu beliau terpaksa menyokong Najib demi kesinambungan karier politik anak kesayangannya Mukhriz. Jika beliau menentang Najib sudah tentu Najib sendiri tidak akan simpati kepada Mukhriz. Jadi mahu tidak mahu Dr Mahathir terpaksa berpihak kepada Najib.

Dr Mahathir di dalam blognya semalam menulis menyataakan jika kerajaan (pimpinan) Najib (kelak) berkehendakkan kelainan daripada Abdullah, maka penyokong Abdullah tidak boleh turut serta.

Beliau seterusnya menukilkan bahawa hingga kini hanya Datuk Seri Najib Tun Razak yang menerima pencalonan untuk jawatan tersebut. Jelaslah yang beliau merupakan calon unggul. Dan, seperti yang dijangka usaha untuk memburukkan imej beliau sudahpun bermula.

Menurutnya cara Najib mengurus tohmahan ini akan memperlihatkan mutu kepimpinannya.

Jelas dari kata-katanya Dr Mahathir menaruh harapan besar kepada Najib dan beliau terang-terang kembali menyokong Najib

Ku Li dipermainkan sekali lagi oleh Dr Mahathir. Alahai Ku Li ........kesihan

Comments