BERSIAP SIAGA HADAPI NAJIB ~ Ref Malaysiakini

Bersiap siaga hadapi Najib. Itulah yang boleh saya katakan kepada diri saya dan sahabat-sahabat dari PR. Najib sudah tentu lebih 'istimewa' dari Dollah. Najib lebih muda, Najib ada Rosmah dan ada 'askar-askar' yang mungkin lebih ligat dan 'hebat' dari 'askar-askar' Dollah.

Mungkin juga andai Najib menang pemilihan Umno nanti, beliau akan membubarkan parlimen lebih awal bagi mendapatkan kembali kerusi-kerusi BN yang tergadai pada PRU ke 12 dulu. Beliau mungkin mahukan 'askar-askar'nya yang menganggotai kabinetnya.

Rahim Thamby Chik, Jamaluddin Jarjis sudah tentu akan bergayut di bawah ketiak Najib...mereka memang dari dulu terkenal sebagai insan-insan istimewa di sisi Najib.

Najib mungkin lebih 'lunak' dari Pak Lah.
Najib mungkin lebih 'ganas' dari Pak Lah.

Dollah tiada gosip skandal 'betina'.
Dollah tiada kontroversi C4.

Dollah tiada gosip semua tu .........tapi Najib entahlah. Itu sebab ada orang yang menjangkakan Najib lebih 'hebat' dari Dollah dalam menghadapi lawan politiknya.

Oleh itu persiapkan segala kelengkapan dan tenaga serta modal untuk berhadapan dengan 'bala tentera' Najib. Pejabatnya, Jentera Pilihanrayanya, latihan petugas-petugas, dana untuk menggerakkan jentera pilihanraya mesti digerak dan diperkuat dari sekarang. Jangan tunggu hingga 'last minute'......

Selamat Berjuang.

Comments