MB NEGERI SEMBILAN PUCAT GIGI, BEBERAPA PEMIMPIN BN UMUM KELUAR PARTI HARI INI? ~ Ref Malaysiakini

Menteri Besar Negeri Sembilan, Mat Hassan berdebar-debar menanti saat 'bahagia' hari ini apabila diberitakan beberapa orang pemimpin Umno, MCA dan PPP Negeri Sembilan bakal mengumumkan keluar parti dan menyertai Pakatan Rakyat hari ini.

Agaknya denyutan jantung Mat Hassan semakin kencang kerana baru semalam beliau menafikan bahawa perkara ini akan berlaku. Nampaknya Cik Mat kita ini juga dah pandai berbohong belajar dari 'Mursyidul Am'nya Pak Lah yang sudah beberapa kali berbohong kepada rakyat. Tak baik berbohong di bulan Ramadhan ini nanti kurang pahala puasa Cik Mat oooi!!!!

Hari ini Insya Allah bakal berlakunya 'gempa bumi' di Negeri Sembilan dengan pengumuman beberapa orang pemimpin BN ini. Jika benar ini akan berlaku maka ianya merupakan permulaan kepada keruntuhan kerajaan BN di Negeri Sembilan.

Apo keno eh Jang, ekau cakap tak do lompek parti, tapi haghi ni ado plak, camno ni Jang. Ekau ini biar boto .......ekau tu MB bukan JKKK kampong

Ahli Majlis Tertinggi PKR, Badrul Hisham Shaharin memaklumkan kepada Harakahdaily melalui SMS bahawa akan ada beberapa orang pemimpin BN yang akan membuat pengumuman keluar parti di Pejabat PKR Negeri jam 10.00 pagi ini.

Kita tunggu dan lihat samada ianya benar-benar berlaku. Sama-sama kita doakan ianya benar-benar berlaku.

Comments