KESAL KERANA DI SELANGOR JUGA BANYAK TEMPAT MAKSIAT ~ Ref Malaysiakini

Saya terima komen ini dari Wak Segen...response kepada tulisan Amat Alang yang saya postingkan sebelum ini. Tuan-tuan baca dan nilaikan sendiri dan yang pasti kalau boleh bantu Wak Segen ini bantulah .....kepada orang Selangor ambil teguran ini secara positif kerana ini juga akan digunakan oleh Umno untuk menghentam kerajaan PR di Selangor!!!! Wak Segen menyangka saya tidak akan siarkan komen beliau ...tetapi yang pasti saya terbuka ...saya akan siarkan komen anda selagi tidak memudaratkan dari segi agama, bahasa dan sebagainya.......

Komen Wak Segen ...

Salam,
Saya penduduk Selangor di bawah kerajaan PR. EXCO Agama, Datuk Hassan Ali. (PAS).
Semua tempat2 maksiat dan amalan2 yang Tuan sebutkan dalam posting ini sedang wujud di Selangor dan boley di katakan 5 kali ganda lebih besar lagi .Salepas 6 bulan kerajaan PR memerintah tiada apa perubahan yang ketara. Malahan akan di tambah lagi dengan projek babi yang mega.

Sila bagi cadangan bagaimana rakyat negeri saperti saya dapat memberikan rayuan yang berkesan.


Apa komen anda !!!

Comments

Anonymous said…
bang 5bulan nak hapus semua ka?abg silap ni..kuala lumpur kot bnyk umah urut,bnyk disko..selangor kat mana disko?umah urut pun islam xbley masok tau skang.bang..projek babi?abg duduk mana?abg penah g tgk sendiri tempat babi mega tu?kalo abg belum pernah..abg diam ek...kerajaan baru yang mantap nak buat kerja
piratexlr said…
betul cakap labizzwkshop tu..setahu aku tak pernah aku g disko kt selangor..susah nk cari disko n umah urut kt selangor...KL memang byk..aku ingat brader tu byk baca utusan n b.harian ni..main ckp tp x tau ape yang dia ckp
dark am said…
pas kelantan bina kelantan 15 tahun.. kini lebih baik dari 50 tahun bn bina beberapa kerajaan negeri.. SABAR LAA... slow-slow... nanti jadi laa..