PMTG PAUH : 2 TOK GURU DAN SELURUH RAKYAT DOAKAN ANWAR MENANG ~ Ref Malaysiakini

Anwar mendapat sokongan semua lapisan masyrakat, dari orang buta, tepok, cacat sehinggalah kepada orang sihat dan normal. Dari kaki judi, penagih dadah hinggalah kepada Tok Guru Nik Aziz dan Tok Guru Haji Hadi.

Jadi tidak ada apa lagi yang Anwar perlu gusarkan. Semua rakyat berdiri teguh di belakang beliau. Insya Allah 26 Ogos ini bakal menyaksikan BN jatuh tersungkut ibarat kaca terhempas ke batu.

Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat berdoa agar Ketua Umum KeADILan, Dato' Seri Anwar Ibrahim diberikan kemenangan oleh Allah pada Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh 26 Ogos depan.

Di sebalik keuzuran dan kesibukan beliau menghadiri Muktamar Tahunan PAS ke 54 di Ipoh, Tok Guru bergegas ke Permatang Pauh seusai menunaikan solat subuh, untuk menyatakan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada Anwar.

Tok Guru Haji Hadi pula pada Muktamar PAS Pusat Ahad lalu membuat penegasan bahawa PAS komited membantu Anwar di Permatang Pauh dan dengan jelas berkata PAS akan memastikan Anwar menang di sana.

Comments