SUDAHKAH KITA BERSIAP UNTUK KE PJ 6 JULAI INI?

Hanya tinggal 3 hari lagi untuk kita semua mangsa kezaliman Umno untuk bersama-sama berangkat ke Padang Timur, Petaling Jaya, Ahad ini. Dengan siapa, dengan apa, pukul berapa kita pergi sepatutnya telah kita aturkan 'siang-siang'.

Kita semua faham perhimpunan ini amat penting untuk menunjukkan bahawa kita semua membantah keputusan kerajaan BN menaikkan harga minyak yang merupakan bala besar kepada seluruh rakyat Malaysia terutama rakyat marhaen yang miskin.

Bilangan peserta yang ramai akan membuktikan bahawa rakyat Malaysia memang peka dan sensitif dengan permasalahan diri sendiri dan orang lain. Bagi yang berpendapatan tinggi dan sederhana yang mana masih cukup makan pakai janganlah kita berpeluk tubuh dan merenung dari jauh sahaja. Walaupun kita masih boleh bertahan dengan bala ini, tetapi kita mesti ingat ibubapa, saudara, adik beradik, kawan-kawan dan jiran kita masih ramai yang menderita akibat bala ini.

Semua ini angkara dan bahana kegagalan kerajaan BN memahami masalah rakyat akibat keborosan dan kecuaian mereka membelanjakan duit rakyat yang menyebabkan peruntukan untuk subsidi minyak dan bantuan lain tiris dan bocor tidak sampai kepada rakyat.

Ayuh mari sama-sama kita berganding bahu menyedarkan adik-beradik, saudara, kawan dan jiran untuk sama-sama hadir di Padang Timur, Petaling Jaya jam 10.00 pagi, 6 Julai ini.

Comments