PUSAT KHIDMAT MASYARAKAT DAN PUSAT ADUAN

Pengumuman PENTING : Lajnah Penerangan PAS Negeri Melaka menubuhkan Pusat Khidmat Masyarakat dan Pusat Aduan untuk semua rakyat Melaka dan sesiapa sahaja tidak mengira agama, bangsa, keturunan, ideologi politik dan warna kulit.
Pihak kami bersedia untuk menerima apa juga aduan, masalah dan isu-isu yang dihadapi oleh rakyat. Insya Allah kami akan sedaya upaya membantu tuan-tuan dan puan-puan.

Sekiranya tuan-tuan ingin membuat aduan sila telefon talian kami di 06-284 1780 fax : 06-282 7205 atau emailkan ke penjana@gmail.com atau ibnuj@yahoo.com
Tuan-tuan dan Puan-puan juga menghantar pesanan di ruangan sembang bermanfaat/info blog http://mutaligat.blogspot.com atau http://pasmelaka.blogspot.com

Comments

kelantanees said…
Ucapan tahniah kepada ketua penerangan serta ajknya atas usaha dan kesungguhan antum sehingga berjaya menubuhkan pusat khidmat masyarakat,malah telah pun ada isu yang diperjuangkan.

Semoga segala usaha murni tuan-tuan ini mendapat ganjaran dpd Allah dan juga menjadi titik tolak kepada usaha PAS negeri dlm mendekati masyarakat.