WAHAI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT TOLONGLAH KAMI

Wahai pemimpin Pakatan Rakyat dengarlah rintihan kami, rakyat marhaen yang pada hari ini menerima satu lagi mala petaka dahsyat iaitu kenaikan harga minyak dan tarif elektrik. Selepas ini bala seterusnya akan menghimpit kami iaitu kenaikan harga barangan pula.

Kami baru sahaja mengalami penderitaan akibat harga beras melonjak, hari ini kami sekali lagi terjelepok ke lantai lantaran pengumuman 'celupar' Imam Hadhari yang menaikkan harga minyak dan elektrik.

Pemimpin kerajaan BN yang memerintah sekarang sebenarnya sudah tidak waras, tidak tahu atau tidak mahu mengambil tahu bahawa rakyat sedang menderita sedahsyat-dahsyatnya. Mereka hanya memikirkan bagaimana untuk membuncitkan perut masing-masing di samping sentiasa memikirkan bagaimana untuk memuaskan nafsu perut dan bawah perut mereka.

Tolonglah kami wahai pemimpin Pakatan Rakyat (PR), usahakanlah penubuhan kerajaan PR, jangan tunggu lama-lama. Kami sebenarnya sudah tidak tahan dengan perangai buruk, bongkak dan zalim kerajaan Islam Hadhari pimpinan Pak Lah Badawi yang semakin tidak waras ini.

Kami mengimpikan sebuah kerajaan yang sentiasa menjaga kedaulatan dan kebajikan rakyat. Kami tidak tahu apa nasib kami jika Datuk Seri/Datuk/Datin/YB-YB tidak membantu kami.

TOLONGLAH KAMI

Comments