ISU ANWAR HANGATKAN LAGI DEMO 6 JULAI

Dakwaan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dituduh meli*at Saiful Bukhari Azlan dalam laporan Polisnya akan lebih menghangatkan lagi demo PROTES harga minyak pada 6 Julai ini.

Walaupun kehangatan demo ini tidak sehebat demo BERSIH dahulu namun saya menjangka dengan isu ini akan ramai rakyat yang turun lantaran api kemarahan mereka membuak-buak terhadap kerajaan BN walaupun tiada setakat ini mungkin tiada bukti kukuh kes tersebut melibatkan konspirasi mereka.

Kalau sebelum ini persediaan untuk menyertai demo agak kurang hebat, namun dari riak-riak sahabat-sahabat kelihatan ramai yang bersemangat untuk menyertainya. Lebih-lebih lagi sekarang ini tempat demo tersebut terletak di dalam negeri Pakatan Rakyat iaitu Selangor. Mungkin juga tempat demo tersebut adalah harta agensi kerajaan Selangor (tidak dapat saya pastikan).

Sebagai rakyat yang cintakan keADILan dan membenci penindasan dan kezaliman marilah kita seluruh rakyat turun beramai-ramai untuk menyatakan bantahan kita bagi menyedarkan kerajaan bongkak dan ego BN yang langsung tidak berperikemanusiaan menaikkan harga minyak sesuka hati. Mari kita semua ajak keluarga, jiran, kawan-kawan dan sesiapa sahaja untuk sama-sama berdemo. AYUH JANGAN TUNGGU LAGI ..............

Comments