BodoLAH membilang hari

Dari sehari ke sehari jelas kelihatan bahawa kerajaan 4 beranak BodoLAH semakin goyah. Manakan tidak semalam parti komponen BodoLAH, SAPP dengan berani mengeluarkan kenyataan sudah tidak percaya dengan kepimpinan BodoLAH.

SAPP nampaknya merintis jalan untuk menunjukkan jalan keluar untuk BodoLAH dan anak beranaknya. Jalan yang dirintis oleh Yong Teck Lee dan SAPP ini merupakan jalan maut yang bakal dilalui oleh BodoLAH. Jika silap haribulan mungkin BodoLAH lari tengah malam kerana malu untuk keluar waktu siang hari. Atau mungkin BodoLAH meniru Allahyarham Tun Ghafar yang keluar pejabat dengan bag plastik sewaktu di'halau' Anwar setelah Tun Ghafar gagal memperolehi penclaonan untuk jawatan Timbalan Presiden Umno beberapa tahun dulu.

Kita mengharapkan BodoLAH tidak berdegil untuk terus 'bertakhta' di Putra Jaya kerana rakyat sudah muak dengan tingkah laku BodoLAH yang lemah, lembik dan tidak cerdik itu.

Kelembikan BodoLAH semakin jelas apabila beliau gagal mengambil tindakan keatas SAPP yang menconteng arang kemuka beliau. Hendak tunggu sampai bila BodoLAH baru kamu hendak bertindak. Sampai orang kencing dekat muka kamu ke????

BodoLAH juga takut untuk mengambil tindakan kepada Tun Mahathir yang bukan sahaja menconteng arang ke mukanya malah sudah lama 'membaling telur busuk' dan 'berak' atas mukanya. Namun BodoLAH masih berdiam diri tidak mengambil tindakan keatas Tun Mahathir sehingga orang tua bangka itu sendiri yang keluar Umno.

Syabas BodoLAH kerana kamu melemahkan Umno dan BN dan saya ucapkan selamat jalan .........moga-moga selepas ini boleh berehat panjang di samping si J, KJ dan lain-lain ahli keluarga kamu.

Comments